Novembro 2017

CLASIFICADOS NO CROSS ESCOLAR CARBALLO

AQUÍ DEIXAMOS O DOCUMENTO EN PDF PARA VER OS ALUMN@S CLASIFICADOS NO CROSS DE CARBALLO, QUE ACCEDEN Á FASE INTERCOMARCAL NA CORUÑA NO VINDEIRO MES DE XANEIRO, NORABOA A TODOS!!!!!Guiño

Premendo no enlace  tamén podedes ver os

RESULTADOS XERAIS DA PROBA

Cross Escolar Carballo 2017

Vos deixamos un enlace coa páxina web https://www.lavozdegalicia.es/noticia/carballo/carballo/2017/11/25/lluvia-pudo/0003_201711C25C9997.htm, onde aparecen os nosos alumn@s na galería de imaxes, proximamente publicaremos os resultados oficiais.

Cross Escolar Carballo 2017

Magosto 2017

Chegou o Magosto! Época de degustar castañas e sacar os peóns á rúa!. No C.E.I.P gandara sofán celebramos esta festa tan significativa polo San Matiño, como dí o refrán : "Polo San Martiño peóns ao camiño"