RELACION DEFINITIVA DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/19

No seguinte enlace pódese consultar a resolución definitiva de alumnos/as admitidos no proceso de solicitude de prazas para o vindenrio curso 2018/2019

Enlace

Lémbrase que a formalización da matrícula debe realizarse entre o 20 e o 30 de xuño OBRIGATORIAMENTE

REVOLUCIÓN EN VERSO

No enlace podese ver o video sobre a REVOLUCIÓN EN VERSO dos alumnos/as de 5 de educación primaria.

VIDEO ACTUACIÓN ALUMNOS/AS DE 5º NO PAZO DA CULTURA

No enlace pódese ver o video que publicou "normalización lingüística Carballo" coa actuación dos nenos e nenas de 5 de primaria no Pazo da Cultura por mor da semana do libro.

INFORMACIÓN SOBRE AS SOLICITUDES ADMISIÓN PARA O CURSO 2018-2019

LOGO

En atención á lexislación  reguladora do proceso de admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos  (Decreto 254/2012 do 13 de decembro e Orde do 12 de marzo de 2013 modificada por Orde do 25 de xaneiro do 2017) comunicamos que:

Ao ser a demanda de prazas inferior á oferta existente, todos os solicitantes dos niveis educativos que ao pé deste escrito se referencian quedan admitidos polo que antes do 25 de abril procederase, sen máis trámites, a publicarse a listaxe pública de todos eles.

Lembramos, en calquera caso, que os solicitantes admitidos deberán formalizar a matrícula no centro educativo entre o 20 e 0 30 de xuño mediante calquera dos procedementos regulados na lexislación

NIVEIS CON MENOR NÚMERO DE SOLICITANTES QUE PRAZAS

NIVEL

SOLICITANTES

PRAZAS

4º E. INFANTIL

5º E. INFANTIL

6º E. INFANTIL

1º EP

2º EP

4º EP

5º EP

6º EP

ADMITIDOS

Tamén en atención á lexislación (artigo 17 da Orde de 12 de marzo) ao existir un número de solicitantes superior ás prazas ofertadas o centro abre un prazo de dez días hábiles desde o 23 de marzo para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo.

NIVEIS CON MAIOR NÚMERO DE SOLICITANTES QUE PRAZAS

NIVEL

SOLICITANTES

PRAZAS

3º EP

CARBALLO, 23 DE MARZO DE 2018

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2018-2019

Comunícase a apertura do prazo de admisión de alumnos/as para o curso 2018/19 dende o 1 de marzo de 2018 ata o 20 de marzo de 2018.

No seguinte vínculo pode consultarse a páxina web da Consellería de Educación e Cultura con toda a información necesaria.

Enlace

Nos seguintes enlaces pódese consultar toda a información relativa a dito proceso.

Calendario do proceso

Documentación aportada

Enlace

Documento de requerimento de firma