LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO FONDO DE LIBROS DO VINDEIRO CURSO 2018-2019

Listaxe definitvo de admitidos e excluidos no reparto de libros para o videiro curso 2018/2019.

Así como reparto dos mesmos por alumno/a.

Listaxe

LIXTAXE PROVISIONAL DE ASIGNACIÓN DO FONDO DE LIBROS

No seguinte enlace pódese consultar a asignación provisional do fondo de libros para os alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.

Admitidos

Excluidos

RECOLLIDA DO CHEQUE DE MATERIAL E FONDO LIBROS DE 1º E 2º PRIMARIA

A partires do luns día 09 de xullo ata o día venres 13, en horario de 10 a 13:00, poderan vir a recoller o cheques de libros de 1º e 2º de primaria e os vales de material para todos os cursos. No caso de que a persoa que veña recoller o vale non sexa o Solicitante terá que traer, de forma obrigada, unha autorización asinada. Toda persoa terá que identificarse co correspondente DNI.

A listaxe de libros concedidos, do fondo de libros, aos alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º póderase consultar nesta páxina a partires da semana que ven. Os libros repartiranse aos alumnos/as no mes de setembro.

Video 2º de primaria

LISTADO DE LIBROS 2018/2019

No seguinte enlace pódense atopar as listaxes dos libros para o vindeiro curso 2018/2019