FONDO LIBROS DE TEXTO e ADXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Nos arquivos adxuntos pode consultarse a información relativa á ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Enlace á DOG

O prazo de solicitude remata o día 23 de xuño.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2017-18

Contra estas listaxes ábrese un prazo de reclamación de un mes ante a Xefatura Territorial da Consellaría de Educación

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2017-18

Contra estas listaxes ábrese un prazo de reclamación de 5 días hábiles.

O MUNDO QUE QUEREMOS

CASO DE MENINXITE VÍRICA NO CENTRO

Comunícase a existencia dun caso de meninxite vírica nun alumno do centro.

Segundo as autoridades sanitarias, esta doenza é frecuente e non precisa nen precaucións nen medidas especiais por parte das familias, agás extremar as medidas hixiénicas.

No arquivo adxunto, poden consultarse as recomendacións proporcionadas pola Consellaría de Sanidade.