CASO DE MENINXITE VÍRICA NO CENTRO

Comunícase a existencia dun caso de meninxite vírica nun alumno do centro.

Segundo as autoridades sanitarias, esta doenza é frecuente e non precisa nen precaucións nen medidas especiais por parte das familias, agás extremar as medidas hixiénicas.

No arquivo adxunto, poden consultarse as recomendacións proporcionadas pola Consellaría de Sanidade.

ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017/18

Dada a presentación dun menor número de solicitudes  de admisión que prazas ofertadas, non será necesario que as familias aporten documentación complementaria para a baremación, polo que comunicamos que todos os solicitantes en todos os niveis (agás 6º de Ed. Infantil) obtiveron praza para o curso 2017/18.

O día 24 de abril  publicaranse as listaxes oficiais de admitidos.

Lémbrase que é OBRIGATORIO E INEXCUSABLE efectuar a formalización da matrícula entre o 20 e 30 de xuño.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA NOVO ALUMNADO

O vindeiro mércores 15 de marzo ás 16:00 terá lugar unha xornada de portas abertas para que os solicitantes de praza para o curso 2017-18 poidan visitar as distintas instalacións do centro.

Esperámosvos!!!!!

SUPRESIÓN LIÑAS DE TRANSPORTE DE ARTES-VERDILLO E BALDAIO

Comunícase que ao  centro lle foi notificada  a supresión das liñas de transporte escolar Artes/Verdillo e Baldaio para o curso 2017-18.

Convócase a todos os pais/nais afectados a unha reunión na Biblioteca do centro o mércores 8 de marzo ás 16.00.