ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2021-2022

Achego o proxecto das actividades extraescolares para este curso 2021/2022. Intentamos manter a estructura que había con pequenas modificacións ante os cambios que temos obrigados por mor do Covid.

PLAN DE CONTIXENCIA

Achego, tamén os enlaces para o pago das actividades

Pago con tarxeta

Pago por transferencia

MENÚ MES DE SETEMBRO

Achego enlace do menú do comedor para o mes de setembro

ENTRADAS E SAÍDAS DO ALUMNADO CURSO 2021-2022

No seguinte documento pódese consultar información sobre o horario de entrada e saída do alumnado durante o curso 21/22

DOCUMENTO

LIBROS E MATERIAIS DO CURSO 2021/2022

Nos seguintes enlaces pódese consultar o listado de libros e materiais para o vindeiro curso 2021/2022

A información sobre o material que precisarán os nenos e nenas de educación infantil para o vindeiro curso 2021-22 é a seguinte:

- Alumnado de 4º EI (3anos) e 5º EI (4anos): as titoras convocarán ás familias a unha reunión no mes de setembro para propoñer a realización dunha cooperativa de aula, que será explicada nesta reunión, na que as familias votarán a súa aprobación.

ESTREAMOS REDES SOCIAIS PARA OS PROXECTOS EUROPEOS

Estreamos Redes Sociais para os dous Proxectos Europeos Erasmus +

"Trilingual: lectura en acción" e "Gamificación Educativa: motivación e inclusión". Podedes ler a presentación no link da esquerda.

Síguenos en Facebook e Instagram, deixámosvos aquí as ligazóns: