ERRO NO LIBRO DE LINGUA GALEGA DE 3º ED. PRIMARIA

Detectouse que o código ISBN do libro de texto de Lingua Galega de 3º curso de Ed. Primaria corresponde ao cardeno de actividades.

O correcto é o seguinte : 978-846-788-6559

Desculpen as molestias

Resolución Definitiva e Adquisición Complementaria do Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º,4º,5º e 6º Ed. Primaria

Publícamos nos arquivos adxuntos  a Resolución definitiva  e a Adquisición Complementaria dos libros do fondo solidario de libros de texto para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.

Cando a un/unha alumno/a, que cumpra os requisitos de renda,  non lle aparezan adxudicados libros ou lle aparezcan menos libros dos que lle corresponden na Resolución definitiva, deberase comprobar o número de libros que se lle van prestar na listaxe de Adquisición Complementaria. Posteriormente, e a través desta páxina, comunicarémosvos cales van ser os libros en concreto, coa finalidade de que poidades encargar ou mercar os non adxudicados.

Todos os libros prestados serán repartidos polos titores dos alumnos/as en setembro.

NOVAS SOBRE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO - AXUDAS MATERIAL

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR : a partires do martes 12 de xullo poderán recollerse os cheques para materiais escolares do alumnado de Ed. Primaria. Horario de secretaría de 10 a 13 horas.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: no arquivo adxunto publícase a adxudicación provisional dos libros do fondo solidario de libros de texto para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.

Contra esta resolución ábrese un prazo de reclamación de 2 días.

A resolución definitiva, que previsiblemente sufrirá cambios, publicarase o vindeiro martes 12 de xullo, e os libros serán repartidos polos titores dos alumnos/as en setembro.

RECOLLIDA DE HISTORIAIS ACADÉMICOS DE 6º ED. PRIMARIA

A partires do vindeiro martes 12 de xullo os pais/nais/titores do alumnado de 6º Ed. Primaria poderán recoller os Historiais Académicos en horario de 10.00 a 13.00 h. na secretaría do centro.

Historial e Expediente Académicos non dispoñibles ata novo aviso

Por mor da non adaptación dos sistemas informáticos da Consellaría de Educación (XADE) á normativa vixente (LOMCE), os historiais e expedientes académicos dos alumnos/as de 6º curso de Ed. Primaria non poden ser xerados e certificados.

De todas maneiras, poden formalizar a matrícula nos institutos correspondentes sen estes documentos.

Publicarase un novo aviso cando estén dispoñibles.

Rogamos desculpen as molestias.