Podios dos campións do colexio Fogar

PODIO DA CATEGORÍA INFANTIL MASCULINO

Na imaxe podemos ver a Martín Souto que quedou campión na categoría e a Nicolás Cancela que entrou na terceira posición.

Imaxe cedida por Xurxo Gende

PODIO DA CATEGORÍA ALEVÍN FEMININO

Na imaxe podemos ver a Julia Varela que quedou campiona na categoría e a Pepa Breijo que entrou na segunda posición.

Imaxe cedida por Xurxo Gende

ADAPTACIÓN DO CONTO "DO YOU WANT TO BE MY FRIEND?"

Os nenos e nenas de 2º e 3º de primaria, xunto coa profe Patricia,adaptan con voz o conto...

"Do you want to be my friend?"

MENÚ DECEMBRO

Facendo clic na imaxe pódese consultar o menú do mes de decembro

Resultados campo a través 2019

O día 29 de novembro o alumnado do colexio Fogar participou na carreira de campo a través organizada polo concello.

Os mestres queremos darvos as grazas a tódolos estudantes que participastes, polo voso bo comportamento e sobre todo polo exemplo que nos destes. Estamos moi orgullosos de vós.

Xa chegaron os resultados( provisionais)e hai que dicir que os nosos atletas puxeron o listón moi alto. Houbo varios gañadores e gañadoras nas diferentes categorías e tamén moi boas clasificacións en xeral. A continuación escribimos o nome dos 3 primeiros clasificados do noso colexio en cada categoría e sexo. Por suposto, o colexio está orgullosísimo de tódolos alumnos e alumnas que participastes na competición.

Infantil masculino:

Primerio clasificado e campión na súa categoría: Martín Souto

Terceiro clasificado e medalla de bronce: Nicolás Cancela

sexto clasificado: César Verdes

O equipo infantil masculino quedou clasificado en primeira posición polo que se clasificou para o campionato intercomarcal.

Infantil feminino:

Cuarta clasificada : Carla Martínez

Novena clasificada : Arancha Lorenzo

décimo cuarta clasificada: Aroa Sequeiro

Alevín masculino:

Décimo clasificado: Mario Mola

décimo primeiro clasificado: Saúl Abelenda

décimo segundo clasificado: Álex Rodríguez

Alevín feminino:

Primeira clasificada na súa serie : Julia Varela

Segunda clasificada na súa serie : Pepa Breijo

Quinta clasificada na súa serie: Raquel Suárez

Recordamos que os resultados son provisionais e estamos pendentes dos definitivos.

premendo aquí, podes acceder ao pdf da federación.

Clicando nas imaxes de abaixo poderás ver unhas fotos e un vídeo do día da competición.

preme na imaxe para ver o vídeo

preme na imaxe para ver as fotos

Aínda non dispoñemos das fotos da entrega de medallas, tan pronto como as recibamos subirémolas á páxina do colexio.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO TIVO UN LUGAR MOI IMPORTANTE DENTRO DO NOSO CENTRO. O ALUMNADO E OS MESTRES E MESTRAS DIXEMOS "NON Á VIOLENCIA", "NIN UNHA MENOS".

PORQUE COA EDUCACIÓN PODEMOS CAMBIAR O MUNDO A MELLOR.

AQUÍ TEDES ALGUNHA MOSTRA DE TÓDALAS ACTIVIDADES QUE SE FIXERON.