« Abril 2024 »

ADMISIÓN 2021/22: SOLICITUDE DE PRAZA ALUMNADO NOVO

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 1 ao 22 de marzo.

O formulario poderá cumprimentarse na aplicación “admisionalumnado, ou ser descargado e cumprimentado de forma manual. Tamén se poderá descargar e/ou cumprimentar da Sede Electrónica da Xunta de Galicia (no procedemento con código ED550B).

Aínda que o xeito de tramitación preferente é a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (acceso coa Chave365 ou co certificado dixital), na secretaría da escola tamén se poderá recoller e presentar a documentación.

Premendo aquí pódese descargar unha guía que pode ser de axuda para cubrir a solicitude.

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR:

1.Anexo II e II (bis) con código ED550B: solicitude de admisión asinada polos dous proxenitores.

2.Copia do DNI do/s proxenitor/es ou titor/es, aínda que non vos opoñades á consulta dos datos.

3.Documento acreditativo da idade do/a alumno/a: Fotocopia do DNI ou da folla do libro de familia.

4.Fotocopia completa do libro de familia.

5.Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.

6.Certificación académica expedida pola secretaría do centro anterior (só para o alumnado procedente doutros centros).

7.De darse o caso, documentación que acredite a solicitude dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (derivada de discapacidade física, psíquica ou sensorial, de sobredotación intelectual ou de trastornos graves da conducta). No caso de alegarse situación desfavorecida como consecuencia de factores sociais, económicos ou culturais, achegarase informe dos servizos oficiais competentes que acrediten as circunstancias alegadas.

8.Modelo de elección de materia. Pode descargar aqui

ANTE CALQUER DÚBIDA, PODE POÑERSE EN CONTACTO CON NÓS:

Télefono 881866358/59

Correo: ceip.artes.ribeira@edu.xunta.gal