FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO-CURSO 17-18

Procedeuse o reparto de libros do Fondo solidario cos libros que temos no centro, para o alumnado que o solicitou.

Aquí tedes un resumo da adxudicación definitiva.

3º EP : Todo o alumnado disporá de todos os libros ó ter existencias suficientes no centro.

4º EP : Todo o alumnado disporá de todos os libros ó ter existencias suficientes no centro.

5º e 6º EP: O alumnado que non aparece no listado e solicitou o FONDO SOLIDARIO TEN TODOS OS LIBROS CONCEDIDOS.

Deberán mercar algún ou todos libros:

Alumn@

LIBROS QUE DEBEN MERCAR

5ºEP

Marco Casas González

Ciencias Naturais , Vicens Vives.

Ciencias Sociais, Vicens Vives.

Blanca Fernández Alonso

Anxo Puime Rial

Roi Davila Álvarez

Elías Rodríguez Rajo

José Treinta Comesaña

6º EP

María Amador  Fabián

Ciencias Naturais , Vicens Vives.

Ciencias Sociais, Vicens Vives.

María Ayuso Rodríguez

Brais Camesella Costas

Gabriel González Seijo

Raquel Palmas Lago

Bruno Tato Acebedo

Mar Costas Vidal

Uma Davila Álvarez

Manuela González González

Théo Martínez Soto

Joel Muñíz Expósito

Davinia Rodríguez Rajo

Martín Vilar Santos

Marcos Vila Fernández

CANAL COCIÑA

Aquí temos as receitas tan saborosas que nos enviaron as familias para "CANAL COCIÑA". Non perdades detalle.

FIN DE CURSO 2016 - 2017

Chegou o remate do curso 2016-2017 e como despedida queremos compartir convosco un resumo das actividades que realizamos o redor do proxecto anual de centro "Alimentación Positiva".

Por outra banda, deixámosvos unha ligazón ao texto que Marina Vidal, titora de 3º, escribiu para "Cartas ó director" do Faro de Vigo e que ten moito que ver con todas as persoas que convivimos no Carlos Casares. O noso máis sincero agradecemento.

Trouleade e descansade moito no verán, o tedes ben merecido!!!

Saudiña e que cante o merlo!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

Premendo na imaxe podedes  acceder á información da convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para o material escolar do vindeiro curso.

Tedes de prazo ata o 23 de xuño.

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2017

Nesta lista de reprodución, tedes todas as actuacións do Festival das Letras e ademais, a actuación do alumnado voluntario de 4º a 6ºde EP co coro do Conservatorio Elemental de Gondomar que estivo fantástico!!

LETRAS GALEGAS 2017

Deixámosvos a ligazón a nova lista de reprodución da conta de EDLG do noso centro.

Nesta lista recollemos os vídeos que desde o noso centro, e noutros centros escolares, se teñen realizado o redor da figura de Carlos Casares