Alumnado

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO-CURSO 18-19

Procedeuse o reparto de libros do Fondo solidario cos libros que temos no centro, para o alumnado que o solicitou.

Aquí tedes un resumo da adxudicación definitiva.

3º EP : Todo o alumnado disporá de todos os libros ó ter existencias suficientes no centro.

4º EP : Todo o alumnado disporá de todos os libros ó ter existencias suficientes no centro.

5º EP: Todo o alumnado disporá de todos os libros ó ter existencias suficientes no centro.

6º EP: O alumnado que non aparece no listado e solicitou o FONDO SOLIDARIO TEN TODOS OS LIBROS CONCEDIDOS.

Deberán mercar algún ou todos libros:

Alumn@

LIBROS QUE DEBEN MERCAR

6ºEP

Aarón Álvarez Suárez

Ciencias Naturais , Vicens Vives.

Ciencias Sociais, Vicens Vives.

Marco Casas González

Blanca Fernández Alonso

Anxo Puime Rial

Borja Villaverde Serodio

Roberto Montes Cabaco

Ciencias Sociais, Vicens Vives.

Teo Conde Paz

Roi Davila Álvarez

Elías Rodríguez Rajo

Vilariño – Nigrán, 9 de xullo de 2018

A Dirección.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS 18-19

O vindeiro mércores publicarase a listaxe definitiva do reparto de libros e a listaxe de alumnado que ten que mercar algún libro, co libro asignado.

Preme na imaxe

MARILAR ALEIXANDRE

O pasado 29 de maio recibimos á nosa nova madriña de aula Marilar Aleixandre.

O alumnado de 5º traballou ó longo do curso de xeito interdisciplinar  a figura da súa madriña:

Na lingua, lendo, creando guións e interpretando unha escolma de textos da escritora.

Na educación artística e audiovisual, no deseño dos personaxes e escenarios, tratando e transformando a imaxe co editor libre  Pixlr Editor  e na animación coa técnica do STOP MOTION.

Na música, aprendendo e interpretando cancións con textos orixinais da autora  grazas aos arranxos e a composición musical de Eloy Porto, mestre de música.

Deixámosvos unha lista de reprodución que recolle as cinco curtas de STOP MOTION de  5º de EP  e o vídeo presentado polo alumnado de 5ºB  no certame "Ollo de vidro" de #Book-trailer#, regueifando recomendacións lectoras e polo que recibiron unha mención no Festival de Cans o pasado 23 de maio. Nesta lista, ademais, están engadidos os vídeos de 4º e 5º de E. Infantil  do conto "Dez abellas na laranxeira".