Alumnado

EQUIPO DE NORMALIZACIÓN E DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

Actividades propostas polo ENDL.

LETRAS GALEGAS 2020

No día de hoxe estaba previsto o noso "Festival das Letras Galegas" que é, sen dúbida, o día máis grande no Carlos Casares. No guión de presentación iamos falar e escoitar moito sobre o autor homenaxeado, Ricardo Carballo Calero. Non puido ser! Outro ano virá con máis forza pero non imos deixar a Carballo Calero no esquecemento, aquí vos deixamos un vídeo que esperemos dea para saber e falar.

15 de maio de 2020

MARILAR ALEIXANDRE

O pasado 29 de maio recibimos á nosa nova madriña de aula Marilar Aleixandre.

O alumnado de 5º traballou ó longo do curso de xeito interdisciplinar  a figura da súa madriña:

Na lingua, lendo, creando guións e interpretando unha escolma de textos da escritora.

Na educación artística e audiovisual, no deseño dos personaxes e escenarios, tratando e transformando a imaxe co editor libre  Pixlr Editor  e na animación coa técnica do STOP MOTION.

Na música, aprendendo e interpretando cancións con textos orixinais da autora  grazas aos arranxos e a composición musical de Eloy Porto, mestre de música.

Deixámosvos unha lista de reprodución que recolle as cinco curtas de STOP MOTION de  5º de EP  e o vídeo presentado polo alumnado de 5ºB  no certame "Ollo de vidro" de #Book-trailer#, regueifando recomendacións lectoras e polo que recibiron unha mención no Festival de Cans o pasado 23 de maio. Nesta lista, ademais, están engadidos os vídeos de 4º e 5º de E. Infantil  do conto "Dez abellas na laranxeira".

FIN DE CURSO 2016 - 2017

Chegou o remate do curso 2016-2017 e como despedida queremos compartir convosco un resumo das actividades que realizamos o redor do proxecto anual de centro "Alimentación Positiva".

Por outra banda, deixámosvos unha ligazón ao texto que Marina Vidal, titora de 3º, escribiu para "Cartas ó director" do Faro de Vigo e que ten moito que ver con todas as persoas que convivimos no Carlos Casares. O noso máis sincero agradecemento.

Trouleade e descansade moito no verán, o tedes ben merecido!!!

Saudiña e que cante o merlo!

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2017

Nesta lista de reprodución, tedes todas as actuacións do Festival das Letras e ademais, a actuación do alumnado voluntario de 4º a 6ºde EP co coro do Conservatorio Elemental de Gondomar que estivo fantástico!!