Actividades escolares

Actividades realizadas no curso

Teatro: "Me duele el caparazón"

O martes 2 de xuño as clases de 4 e 5 anos de infantil foron ao Teatro Caixanova a ver a obra "Me duele el caparazón" da compañía Taaat.

O argumento era moi adecuado para as nosas idades, pois a Juan, que era unha pequena tartaruga, doíalle o "caparazón". Nin as visitas, nin os regalos, nin as sopiñas podían aliviarlle a súa dor. Terían que levalo ao "caparazólogo"; mais a Juan isto non lle facía ningunha gracia, pois... quen non ten medo de ir ao médico?

DEPARTAMENTO DE LINGUA INGLESA

UN CONTACONTOS INGLÉS VISITA O NOSO COLE

On Tuesday 9th of March, pupils of C.E.I.P. Balaidos had an activity about Story- Telling. “ Vigo activities” organised three stories about a monster, where children Practised animals, a Queen, where children talked about members of family and Finally a story about the best football player in the world. Pupils enjoyed a lot.

Os alumnos do C.E.I.P. Balaidos desenrolaron unha actividade de contacontos  a través do concello. Consistía en tres contos sobre un monstro, onde practicaron os animais, unha raiña, e o mellor xogador de futbol no mundo. Os alumnos disfrutaron e interactuaron moito.

Vede de seguido un retallo da actuación:

"

ESTATUTO DE AUTONOMÍA DE GALIZA

PARES DE PALABRAS

UNE AS CORRESPONDENCIAS

CUESTIONARIO

Saída ao Verbum da clase de 5 anos B

Os nenos e nenas da clase de 5 anos B foron ao Verbum a unha sesión de contacontos.
Disfrutaron moito e ... mesmo bailaron e todo!

O tempo de ler

Durante este mes de maio levaremos a cabo no centro de xeito experimental, dentro do horario lectivo e en todas as aulas simultáneamente, o tempo de ler.

Saída ao Mercado do Calvario

As clases de infantil de tres anos van co Programa "Vigo por dentro" ao Mercado do Calvario

EXCURSIÓN Á ILLA DE ONS

Os nenos e as nenas de 5º de primaria viaxamos ata

a illa de Ons.

Fomos en autocar ata Bueu e dende alí navegamos  unha media hora en barco ata chegar ao noso destino.

A illa de Ons forma parte do Parque Nacional Marítimo Terrestre

da Illas Atlánticas de Galicia.

ELECCIÓN DA MASCOTA DO COLEXIO BALAIDOS e da WEB

O MERCORES 24 E XOVES 25 DE MARZO TIVERON LUGAR AS ELECCIÓNS DA OVELLA BALA.

O nenos e nenas do colexio debuxaron unha ovella co obxectivo de que ben puidese converterse na nosa mascota.

ELECCIÓN DA MASCOTA DO COLEXIO BALAIDOS e da WEB

O MERCORES 24 E XOVES 25 DE MARZO TIVERON LUGAR AS ELECCIÓNS DA OVELLA BALA.

A ovella decidimos chamala "BALA" porque estudia coma nós, no colexio BALAídos (o colebala), e porque tamén é coma nós: moi divertida, espelida e rápida. Xa sabemos que estás a pensar que as ovellas cando berran emiten un son (as ovellas bean, las ovejas balan), pero o nome que escollemos non ten que ver con iso.

Pois ben, tras escoller dous ou tres debuxos por clase, preparamos unha exposición coas ovellas candidatas. De seguido o alumnado votou en tres mesas electorais aquelas tres ovellas que máis lles gustaban. Os alumnos de sexto actuaron de presidentes das mesas e foron os encargados de realizar o escrutinio (o reconto dos votos).

Despois de todo ese traballo A OVELLA BALA gañadora foi:

Foi debuxada polo noso compañeiro  ALEJANDRO GÓMEZ DIÉGUEZ de 6ºA e obtivo 96 votos.

Vede algunhas imaxes das candidaturas, do día das votacións e do reconto dos votos.

SAÜDOS NO NOME DA OVELLA BALA!!!!!!!!!

DEPARTAMENTO DE LINGUAS ESTRANXEIRAS_ INGLÉS

UNHA OBRA DE TEATRO: "TEDDY BEAR".

This is the story about an actress of Hollywood, who lost her favourite teddy.

She calls a detective and he has to find out where is the “ teddy bear”.

“Teddy Bear” è unha historia sobre unha famosa actriz que perdeu o seu obxecto mais valioso: o seu osiño de peluche.