slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

TABOLEIRO DE NOVAS

OLA NENOS E NENAS DO CEIPP A FRAGA!

Compartimos con todos vós a presentación que fixeron os nosos nenos e nenas para o alumnado do CEIPP A FRAGA. Neste proxecto intercentro, que culminará coa visita ao colexio das Pontes, traballaremos a importancia da convivencia positiva e as relacións interpersoais.

Estamos desexando coñecer aos compis veciños!

FAI CLICK AQUÍ PARA ACCEDER AO VÍDEO.

OBRADOIRO de Micorrizas (fungos-raíces) e de Microenxertos.

Rematamos as charlas organizadas por XuvenCiencia da mellor maneira!
Con cada obradoiro adquirimos coñecementos prácticos e esenciais para o noso día a día, aprendendo de maneira dinámica e significativa.
Encantounos!

Grazas aos organizadores por achegar á escola rural esta gran oportunidade. Agardamos novas edicións de Ciencia á Feira.

DERRADEIRO OBRADOIRO DE "CIENCIA Á FEIRA" con XuvenCiencia

Este xoves, 9 de maio, volve XuvenCiencia ao noso cole para continuar cos obradoiros de Ciencia á Fiera. Neste trimestre coñeceremos a importancia das Microrrizas e dos Microenxertos, ferramentas de producción vexetal

Os nenos e nenas de infantil e primaria aprenderán de maneira conxunta e dinámica, aplicando estes coñecementos na súa vida diaria. Desexando que chegue o día!

RESUMO DA SEMANA DO LIBRO!

Celebramos a maxia da lectura no noso cole!

Durante esta semana tan especial, mergullámonos nun mundo de historias, aventuras e coñecemento a través de diversas actividades que enriqueceron a nosa experiencia educativa.

Dende un emocionante reto literario ata a creación de reseñas creativas. Cada día estivo cheo de momentos inspiradores e enriquecedores. Vimos como os nosos estudantes se adentraron en universos literarios, explorando novos horizontes a través das páxinas dun libro.

Ademais, comprácenos anunciar unha pequena sorpresa que nos enche de alegría e ilusión. Recibimos unha carta especial do colexio CEIPP A FRAGA, convidándonos a ser parte da súa comunidade educativa! Esta emocionante oportunidade bríndanos a posibilidade de compartir experiencias, coñecementos e valores con outra escola.

A maxia non termina!

A continuación, presentámosvos o resumo desta semana. Para acceder ao contido multimedia, clicade aquí.

Unha visita especial!

Con moita ilusión compartimos unha experiencia especial que vivimos no noso cole!

Esta semana tivemos a honra de recibir a visita de Paula, a Concelleira de Educación do noso concello. Durante a súa visita, Paula compartiu palabras inspiradoras sobre a importancia da educación inclusiva e o respecto mutuo, ademais de agasallar aos nosos trotamundos un libro relacionado coa igualdade e a equidade. Este xesto lembrounos o poder transformador da literatura para transmitir mensaxes de conciencia e xustiza social.

Ademais, en colaboración co Concello, Paula promoveu a elaboración dun obradoiro para conmemorar o Día do Libro. Este taller non só foi unha oportunidade para fomentar o amor pola lectura entre os nosos estudantes, tamén nos permitiu reflexionar sobre o valor da literatura para adquiri valores fundamentais como a tolerancia e a solidariedade.

Estamos agradecidos pola visita de Paula e polo seu compromiso coa educación e o benestar da nosa comunidade. A súa presenza inspíranos a seguir traballando xuntos para construír un futuro máis xusto e equitativo para todos e todas.

Grazas por ser parte desta emocionante experiencia!

Podedes ver máis imaxes deste día clicando aquí.

O aniversario de Noela e Vega

O pasado luns celebramos o aniversario de Noela e de Vega. Que máxico compartir estes momentos coa nosa pequena familia!

OS BOOKTUBERS DE MURAS

INAUGURAMOS A SEMANA DO LIBRO

Hoxe os nosos nenos e nenas comezaron a Semana do Libro por todo o alto. Recibiron unha mensaxe dos títeres da Terra Chá propoñéndolles un reto literario.

Queredes coñecer a estas personaxes e a tarefa que teñen pendente os tratamundos?

Botade unha ollada!

A IGUALDADE NA LITERATURA

O vindeiro mércores, 24 de abril, terá lugar o Obradoiro de Igualdade organizado polo noso concello. Esta actividade, enmarcada na semana do libro, terá como obxectivo abordar a importancia da literatura para transmitir valores de respecto, diversidade e igualdade.

Agradecemos ao concello a oportunidade de brindar aos nosos nenos e nenas dinámicas de aprendizaxe transversal e significativo. Esperamos con moita ilusión este día!