FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2019/20

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/2020 (Diario Oficial de Galicia do 20 de maio de 2019).

DESTINATARIOS:

Aí ven o maio!

Maio elaborado polas nenas e nenos

ROTEIRO LITERARIO

O alumnado do CEIP Antía Cal Vázquez está a preparar, en colaboración co Concello de Muras, un roteiro literario pola contorna do centro, a través do que nos achegarán ao autor homenaxeado este ano Antonio Fraguas, polo que temos o pracer de invitarvos a todos e todas aqueles que queirades asistir o día 16 de maio con saída do centro ás 12:00.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

MATRÍCULA PARA NOVO ALUMNADO NO CURSO 2019/20:

SOLICITUDE DE ADMISIÓN: do 1 ao 20 de marzo

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS: 25 de abril