slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Calendario escolar Curso 2020-2021

Boas familias!!

No día de hoxe publicouse no DOG a Orde 25 de xuño de 2020 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/21 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. Nos arquivos adxuntos poderedes consultar esta información.

Un saúdo

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2020-2021

Todas as solicitudes de admisión presentadas neste centro foron aprobadas. A resolución definitiva podedes atopala nos anexos desta entrada así como tamén no taboleiro de anuncios do centro.

A data para a formalización da matrícula comprende do día 1 ata o 10 de xullo.

Recordade presentar no centro toda aquela documentación que se vos solicitou e non foi entregada no momento de realización do procedemento de admisión.

Un saúdo

IT´S SUMMER TIME!

Ola bloguei@s:

Xa estamos encamiñando a recta final deste curso e as vacacións de verán están casi ao alcance da man... así que so nos queda planificar o que nos apetece facer neste tempo de lecer tan merecido, despois do esforzo extra que supuxo este curioso curso escolar co que nos tocou lidiar este ano.

Observatorio de constelacións

Boa noite familias!!

O prometido é deuda e velaquí vos presento a actividade que comezamos o pasado venres... o noso observatorio de constelacións!! Imos a comezar recordando o material que empregaremos.

"12 DE XUÑO: DIA MUNDIAL CONTRA O TRABALLO INFANTIL 2020"

Ola blogueir@as!

Permitideme que hoxe vos fale un pouquiño dun tema pouco grato que, en principio, suponse erradicado de moitos paises chamados do primeiro mundo pero para o que, ata non hai moitos anos, non había leis que o prohibisen e, ainda hoxe en día, habéndoas na maioría, existen paises nos que, ou ben se mira para outro lado ou a persecución desta práctica execrable non é todo o efectiva que debería...

Actividades relacionadas co noso proxecto de aula

Bo día familias!!

Hoxe rematei o astronauta que comezamos a facer na aula antes do estado de alarma e xa pasou a formar parte do noso recanto. Como só fixemos un para toda a aula, decidín facilitarvos o seguinte arquivo a través do cal poderedes crear un astronauta axudándovos para iso de arandelas.

astronauta

MEANS OF TRANSPORT III

Ola de novo bloguei@as:

Seguimos coa serie dos Medios de Transporte, e para continuar poño a vosa disposición algúns medios máis que podedes incluir no voso poster, se que ainda tedes espacio dispoñible.. En caso contrario podemos facer outro poster a xeito de continuación do anterior.

Conmemoracións

Bos días familias!!

O venres pasado foi o Día Mundial do Medio Ambiente e hoxe é o Día Mundial dos Océanos polo que para celebrar estas conmemoracións que están tan interrelacionadas deixo a vosa disposición os seguintes contos:

1.-  El dragón Rufus: huracán de plásticos.

MEANS OF TRANSPORT II

Ola de novo blogueir@s!

Esta semana continuaremos a falar dos medios de transporte, os cales teñen unha grande relevancia non so para a nosa mobilidade persoal, senón tamén para o transporte dos produtos que consumimos a diario e que soen ser cultivados ou elaborados en lugares máis ou menos distantes do noso lugar de residencia.

Actividades Relixión Católica do 8 ao 19 de xuño

Bo día, xa queda moi pouquiño para rematar este curso. Aquí vos deixo as recomendacións para estas semanas.

Agradecervos a tod@s o esforzo realizado nesta situación tan complicada que nos tocou vivir. Especialmente felicitar aos nenos e nenas que tan ben o fixeron.

Un forte abrazo, Marcos.