¡BO VERÁN, DISFRUTADE AS VACACIÓNS!

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2019-20

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

Procédese a publicar as listaxes definitivas de admitidos e excluídos en fondo libros, comprobada a conformidade dos e das interesadas e aténdose ao disposto na ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de proc

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

Públicanse en arquivo adxunto as listas provisionais de admitidos e excluídos das axudas de fondo libros e materiais, reguladas pola Orde do 3 de maio de 2019, ante as que se pode presentar reclamación perante a dirección do centro.

REMATA O CURSO, SEGUIMOS O NOSO CAMIÑO

Comedor escolar curso 2019/2020

Seguindo o disposto na instrución 3/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 7 de xuño do 2019, infórmase de que todo aquel alumnado que vaia facer uso do comedor escolar durante o próximo curso debe entregar a correspondente autodeclaración (Anexo II da citada instrución que consta en documentos adxuntos).

Transformando o noso patio

Din que non fai falta moito para ser feliz e no noso caso bastou que mediasen unhas brochas e un pouco de pintura para gozar dunha tarde compartida coas familias, dispostas a arrimar o ombreiro sempre que fai falla. Deste xeito, o noso traballo servirá para dinamizar un patio amplo e con moitas posibilidades.

"SE TIRAS LIXO NO CHAN A TERRA CHORARÁ"

"Se tiras lixo no chan a terra chorará", ese foi o lema escollido polo alumnado para representar a realidade coa que deixaron constancia a través do mural elaborado. Este representa un planeta triste, ateigado de plásticos e vertidos contaminantes.

PARA COLLEITAR, TES QUE SEMENTAR

No CEIP Antía Cal Vázquez o pasado venres estivemos plantando diferentes verduras coa axuda dun papá experto na materia!

Agora que chegou a calor, decidimos aumentar a nosa plantación ecolóxica, a cal deberemos coidar e atender, para logo poder obter o froito do noso traballo.