ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2020-2021

Todas as solicitudes de admisión presentadas neste centro foron aprobadas. A resolución definitiva podedes atopala nos anexos desta entrada así como tamén no taboleiro de anuncios do centro.

A data para a formalización da matrícula comprende do día 1 ata o 10 de xullo.

Recordade presentar no centro toda aquela documentación que se vos solicitou e non foi entregada no momento de realización do procedemento de admisión.

Un saúdo

Actividades

Bo día. Deixo a vosa disposición as seguintes actividades para a etapa de educación infantil.

Alumnado 3 anos:

-Actividades variadas 3 anos( arquivo adxunto).

-Ideas de actividades manipulativas:https://www.pequeocio.com/aprender-numeros-montessori-ideas-caseras/

-Materiais de impresión:

Boa fin de semana!!

Aínda que estamos en tempos difíciles isto non pode facer que deixemos de soñar. Convídovos a reproducir o seguinte vídeo cos máis pequenos.

Dado que contades con moito mateiral a vosa disposición, hoxe non vou a deixar máis tarefas.

Vémonos de novo o luns!!!

Nova axuda para o comedor

O vindeiro luns  publicarase no  Diario Oficial de Galicia a Orde de axudas directas a usuarios gratuítos e semi-garutítos de comedor escolar que esten en situación de vulnerabilidade.

A solicitude ten como data límite de presentación o día 6 de abril e  debe ser tramitada polas familias mediante vía electrónica no portal da Xunta de Galicia.

Ampliación do período de alarma ata o día 11 de abril de 2020

Por mor da ampliación do período de alarma o centro permanecerá pechado ata a volta das vacacións de Semana Santa. Porén, durante a vindeira semana continuarei aportándovos material a través deste medio para que o alumnado poida seguir coa aprendizaxe dende os seus fogares.

Gustaríame comunicarlles, a maiores,  que os boletíns coas notas referentes a este segundo trimestre serán notificadas ás famlias mediante correo electrónico o próximo venres.

Un saúdo

Actividades de relixión aportadas polo docente do centro Marcos Gil Mata

Queridas familias e queridos alumnos /as:

En primeiro lugar espero que tod@s vos encontredes ben de saúde.

Déixovos unhas recomendacións de tarefas para estas semanas (23 e 30 de marzo) para os alumnos/as de Relixión Católica. (Revisarémolas cando estemos de volta no cole)

Cada tarefa está nun arquivo que leva escrito o número do curso ó que corresponde.

Tamén recoméndovos unas páxinas webs de relixión católica, para aprender xogando.

Caquera dúbida podedes contactar conmigo no correo: mgilmata@edu.xunta.es

Recursos para todas as idades

Bo día!!

Nestes días de encerro, debemos evitar caer na monotonía e no aburrimento polo que deixo a vosa disposición o seguinte enlace( http://aulasgalegas.org/)  no cal poderedes atopar múltiples recursos para todos os niveis académicos.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2019-20