NOVAS

ENTREGA DOS BOLETÍNS DE AVALIACIÓN

Neste curso académico aplicaranse as novas lexislativas, levando a cabo a última sesión de avaliación ao finalizar o período lectivo do curso académico.
Desta maneira, a recollida dos boletíns será o 26 de xuño dende as 10:00 ata as 12:00.

Organización xuño

INICIO XORNADA CONTINUA

DERRADEIRO OBRADOIRO DE "CIENCIA Á FEIRA" con XuvenCiencia

Este xoves, 9 de maio, volve XuvenCiencia ao noso cole para continuar cos obradoiros de Ciencia á Fiera. Neste trimestre coñeceremos a importancia das Microrrizas e dos Microenxertos, ferramentas de producción vexetal

Os nenos e nenas de infantil e primaria aprenderán de maneira conxunta e dinámica, aplicando estes coñecementos na súa vida diaria. Desexando que chegue o día!

CALENDARIOS DO 3º TRIMESTRE

ORGANIZACIÓN DO 3º TRIMESTRE

AS GORRAS DO CEIP DE MURAS

Esta semana a ANPA obsequioulle aos nosos nenos e nenas unhas gorras personalizadas. Nelas están ilustradas os tres eixes deste centro: a Comunidade Educativa, a ANPA e o Concello.

Agradecemos a posibilidade de facer realidade unha idea como esta.

Estamos desexando estrealas!

A VOLTA DAS MOCHILAS VIAXEIRAS

Estimado alumnado e familias,

As nosas mochilas viaxeiras volven a sair cargadas de novas andanzas, na busca da maxia e do fomento da lectura. Esta mochila arrancará a súa viaxe os venres pola tarde e deberán voltar á escola o seguinte venres pola mañá, desfrutando dela unha semana.

Chegarán aos vosos fogares cargadas de mundos e aprendizaxes que descubrir. Desta maneira, atoparedes:

• Lecturas en galego, en castelán e en inglés para a infancia.
  • 1 comic ou lectura animada.
  • Unha película en DVD.
  • Un CD de música.
  • A mascota viaxeira coa que explorar as lecturas.
  • Un caderno de viaxe no que escribir ou debuxar a experiencia coa mochila.

É moi importante coidar o material da nosa mochila, xa que será un símbolo de respecto e permitirá que todos e todas poidades recibila en perfecto estado.

Agardamos que esta experiencia volva resultar do voso agrado.

Un especial saúdo dende o corazón da biblioteca.

Reunión de inicio de curso

INICIO DO CURSO 2023-2024

Benvidos/as a un novo ano académico!

Despois dun verán incansable arrancamos o curso con moitas gañas e ilusión. En breves descubriremos todas as boas novas que están por vir!