NOVAS

DERRADEIRO OBRADOIRO DE "CIENCIA Á FEIRA" con XuvenCiencia

Este xoves, 9 de maio, volve XuvenCiencia ao noso cole para continuar cos obradoiros de Ciencia á Fiera. Neste trimestre coñeceremos a importancia das Microrrizas e dos Microenxertos, ferramentas de producción vexetal

Os nenos e nenas de infantil e primaria aprenderán de maneira conxunta e dinámica, aplicando estes coñecementos na súa vida diaria. Desexando que chegue o día!

CALENDARIOS DO 3º TRIMESTRE

ORGANIZACIÓN DO 3º TRIMESTRE

AS GORRAS DO CEIP DE MURAS

Esta semana a ANPA obsequioulle aos nosos nenos e nenas unhas gorras personalizadas. Nelas están ilustradas os tres eixes deste centro: a Comunidade Educativa, a ANPA e o Concello.

Agradecemos a posibilidade de facer realidade unha idea como esta.

Estamos desexando estrealas!

A VOLTA DAS MOCHILAS VIAXEIRAS

Estimado alumnado e familias,

As nosas mochilas viaxeiras volven a sair cargadas de novas andanzas, na busca da maxia e do fomento da lectura. Esta mochila arrancará a súa viaxe os venres pola tarde e deberán voltar á escola o seguinte venres pola mañá, desfrutando dela unha semana.

Chegarán aos vosos fogares cargadas de mundos e aprendizaxes que descubrir. Desta maneira, atoparedes:

• Lecturas en galego, en castelán e en inglés para a infancia.
  • 1 comic ou lectura animada.
  • Unha película en DVD.
  • Un CD de música.
  • A mascota viaxeira coa que explorar as lecturas.
  • Un caderno de viaxe no que escribir ou debuxar a experiencia coa mochila.

É moi importante coidar o material da nosa mochila, xa que será un símbolo de respecto e permitirá que todos e todas poidades recibila en perfecto estado.

Agardamos que esta experiencia volva resultar do voso agrado.

Un especial saúdo dende o corazón da biblioteca.

Reunión de inicio de curso

INICIO DO CURSO 2023-2024

Benvidos/as a un novo ano académico!

Despois dun verán incansable arrancamos o curso con moitas gañas e ilusión. En breves descubriremos todas as boas novas que están por vir!

Aberto o plazo de matrícula para o curso 2023/2024

Estimadas familias, está aberto o prazo de matrícula para o curso 2023/2024. O prazo é dende o día 22 ata o 30 de xuño de 2023, no horario de 10:00 a 13:00h. Precisades aportar para a matrícula:

- Padrón do neno/a.

- Fotocopia do DNI dos proxenitores e do neno/a se o ten.

- 2 fotos.

- Copia da tarxeta sanitaria.

- Copìa do libro de familia ou, no seu defecto, certificado de convivencia.

-Copia da custodia, se fora o caso.

- Informe médico.

- Copia do libro de vacinas.

Información de interese sobre o IES BASANTA SILVA

Estimadas familias,

como sabedes o cambio de etapa é un momento de dúbidas, nervios e incertidume. Aquí tedes unha guía para saber un pouco máis desta nova etapa educativa do alumnado de 6º.

Benvidos ao novo curso