Taboleiro

Ampliación do período de alarma ata o día 11 de abril de 2020

Por mor da ampliación do período de alarma o centro permanecerá pechado ata a volta das vacacións de Semana Santa. Porén, durante a vindeira semana continuarei aportándovos material a través deste medio para que o alumnado poida seguir coa aprendizaxe dende os seus fogares.

Gustaríame comunicarlles, a maiores,  que os boletíns coas notas referentes a este segundo trimestre serán notificadas ás famlias mediante correo electrónico o próximo venres.

Un saúdo

Comedor escolar curso 2019/2020

Seguindo o disposto na instrución 3/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 7 de xuño do 2019, infórmase de que todo aquel alumnado que vaia facer uso do comedor escolar durante o próximo curso debe entregar a correspondente autodeclaración (Anexo II da citada instrución que consta en documentos adxuntos).

CALENDARIO ESCOLAR.

As clases do curso 2017/18, así como o servizo de comedor, darán comezo o día 11 de setembro de 2017.

Adxúntase, ademais, Orde do calendario escolar

CURSO 2017/18: LIBROS DE TEXTO E MATERIAIS.

En arquivo adxunto se presenta o listado de libros de texto e outros materiais para o próximo curso 2017/18.

AVISOS:

- Os libros asignados a cada alumno/a do fondo de libros non terán que ser mercados. Os outros si.

- Os caderniños (agás o de inglés) son opcionais.

- E en canto aos materiais, convén deixar para setembro a adquisición de cadernos, xa que estes irán en función de cada materia e do profesorado que a imparta.