Alumnado por curso

Actividades

Bo día. Deixo a vosa disposición as seguintes actividades para a etapa de educación infantil.

Alumnado 3 anos:

-Actividades variadas 3 anos( arquivo adxunto).

-Ideas de actividades manipulativas:https://www.pequeocio.com/aprender-numeros-montessori-ideas-caseras/

-Materiais de impresión:

Boa fin de semana!!

Aínda que estamos en tempos difíciles isto non pode facer que deixemos de soñar. Convídovos a reproducir o seguinte vídeo cos máis pequenos.

Dado que contades con moito mateiral a vosa disposición, hoxe non vou a deixar máis tarefas.

Vémonos de novo o luns!!!

Actividades na rede para traballar a lectoescritura

Bo día familias!!

Considero que o feito de fomentar a lectura mediante o xogo pode resultar moi construtivo para o noso alumnado xa que a maiores de desfrutar están a aprender ao mesmo tempo.

Nos enlaces que vos indico a continuación poderedes atopar actividades de lectoescritura para traballar as letras que estamos a aprender.

-Recursos para 3 anos: ( Adquisición das vogais)

Actividades de relixión aportadas polo docente do centro Marcos Gil Mata

Queridas familias e queridos alumnos /as:

En primeiro lugar espero que tod@s vos encontredes ben de saúde.

Déixovos unhas recomendacións de tarefas para estas semanas (23 e 30 de marzo) para os alumnos/as de Relixión Católica. (Revisarémolas cando estemos de volta no cole)

Cada tarefa está nun arquivo que leva escrito o número do curso ó que corresponde.

Tamén recoméndovos unas páxinas webs de relixión católica, para aprender xogando.

Caquera dúbida podedes contactar conmigo no correo: mgilmata@edu.xunta.es

Recursos para todas as idades

Bo día!!

Nestes días de encerro, debemos evitar caer na monotonía e no aburrimento polo que deixo a vosa disposición o seguinte enlace( http://aulasgalegas.org/)  no cal poderedes atopar múltiples recursos para todos os niveis académicos.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

Públicanse en arquivo adxunto as listas provisionais de admitidos e excluídos das axudas de fondo libros e materiais, reguladas pola Orde do 3 de maio de 2019, ante as que se pode presentar reclamación perante a dirección do centro.

PARA COLLEITAR, TES QUE SEMENTAR

No CEIP Antía Cal Vázquez o pasado venres estivemos plantando diferentes verduras coa axuda dun papá experto na materia!

Agora que chegou a calor, decidimos aumentar a nosa plantación ecolóxica, a cal deberemos coidar e atender, para logo poder obter o froito do noso traballo.