Actividades da aula

O ANIVERSARIO DE VALERIA

Empezamos o trimestre celebrando o aniversario de Valeria, felices 5 aniños!

O ANIVERSARIO DE XOEL

A nosa pequena familia celebrou o cumple de Xoel, dándolle a benvida aos seus 4 aniños.

Para ver as fotos deste día, clicade aquí.

VISITA DE HÉCTOR MÉNDEZ_PLAN DIRECTOR

Este martes visitounos Héctor Méndez, psicólogo da Garda Civil, para impartir aos nenos de primaria unha charla de acoso escolar. Aproveitamos a súa visita para coñecer o seu traballo.

Un día xenial!

Clicade na imaxe para acceder ao arquivo multimedia.

CIENCIA Á FEIRA: A XESTIÓN SOSTIBLE DA AUGA

Despois de recibir o segundo obradoiro de Ciencia á Feira, chegou ao cole un período de reflexión sobre a xestión eficaz da auga. O noso alumnado recibiu unha charla formativa repleta de coñecementos útiles e prácticos!

Agardamos con ansia o derradeiro taller!

MERENDAS AO SOL

PROGRAMA DE RADIO COEDUCA

Xa temos nas nosas mans o resultado do Obradoiro de Igualdade de COEDUCA, organizado pola nosa AMPA. O programa de radio veu cargado de aprendizaxe e de novas experiencias, desenvolvendo no alumnado habilidades e competencias comunicativas. Tamén se traballaron valores de igualdade e respecto polas oportunidades da muller na sociedade.

Sen dúbida, esta actividade deixa un recordo imborrable que esperamos repetir pronto!

Podedes escoitar o programa clicando na seguinte imaxe:

CHARLAS DE EDUCACIÓN NUTRICIONAL

Este venres visitounos Javier para impartir unha actividade complementaria de educación nutricional. No marco do programa "Sana el hoy" recibimos unhas charlas formativas e gamificadas, co obxectivo de achegar boas prácticas nutricionais e adquirir hábitos que condicionarán a saúde alimentaria dos nosos escolares.

A nosa AMPA organizou esta xornada chea de aprendizaxe e novas curiosidades, que de seguro quedarán no recordo de todo o alumnado. Encantounos!

O ANIVERSARIO DE AITANA

O pasado mércores celebramos o aniversario da nosa compañeira Aitana. Desfrutamos dunha riquísima torta e das apertas que inmortalizaron a súa primeira década.

Parabéns!

INICIAMOS O 2º TRIMESTRE

Seguimos coa nosa aventura, despois da maxia do nadal e dun descanso merecido, arrancamos de novo.
Nesta semana recuperamos costumes e rutinas, pero tamén descubrimos o paso dos reis polo colexio.
Repasamos as nosas vacacións e ao longo destes días montamos e colocamos os novos xoguetes, creando novos recantos.

Tamén recibimos a unha nova compañeira, uníndose á nosa pequena familia. Con ela continuamos o noso proxecto, viaxando á cultura peruana. Benvida Heidy!

Reiniciamos as gañas e a ilusión por seguir aprendendo e desfrutando!

Clicade na imaxe para ver o vídeo resumo da semana.

Unha semana navideña

Conta atrás para as vacacións!

Que semana tan bonita vivimos no cole, veredes no resumo o momento de decorar a nosa árbore e os recantiños do centro.

Tamén foi moi especial por recibir a unha nova compañeira, Jhana, que inicia a súa etapa de primaria no primeiro curso.
Benvida ela e a súa familia!

Para ver os decorativos e o resumo da semana, clicade na seguinte imaxe: