TABOLEIRO DE NOVAS

ADMISIÓN ALUMNADO - CURSO 2024/2025

RESERVA DE PRAZA 1º EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o  día 15 de xaneiro de 2024 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O alumnado de 6º de Educación Primaria do CEIP Antía Cal Vázquez ten preferencia na reserva de praza para 1º da ESO no IES Basanta Silva de Vilalba. Para facela efectiva deberá presentar:

-SOLICITUDE TELEMÁTICA, a través da Sede Electrónica accedendo a:

https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED550A&ano=2022&numpub=1&lang=es con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.

-SOLICITUDE PRESENCIAL no despacho de dirección do colexio nos horarios de atención ao público. (Deben entregala os pais/nais ou titores legais).

Engadir copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e as persoas proxenitoras

O prazo de solicitudes abranguerá do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro de 2024, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Pódese descargar a solicitude facendo click --> AQUÍ

Adxúntase con esta publicación esta información en castelán e a solicitude.

ORGANIZACIÓN DO 2º TRIMESTRE

Despois das festas e do descanso navideño, iniciamos o 2º trimestre con toda a ilusión e as gañas por seguir completando a nosa bagaxe. Compartimos con vós a seguinte presentación, clicade na imaxe para acceder a ela, na que se inclúe a seguinte información:

• Organización temporal das actividades e conmemoracións previstas.
  • Normas de convivencia escolar.
  • Avance do proxecto do centro.

Arrancamos!

BENVIDO NOVEMBRO

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL

Fai clic na seguinte imaxe para acceder á Programación Xeral Anual do noso centro.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

Listaxe definitiva do Fondo Libros

Xa temos disponible a lista definitiva do Fondo Libros para o alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria. Debido a un cambio nos libros de texto dalgúns dos cursos, os libros non se entregarán ata os primeiros días de Setembro. En canto aos vales para material escolar podedes pasar polo centro a recollelos ou esperar a setembro.

Un saúdo

Lista provisional de admitidos do FondoLibros 2023/24.

Xa está disponible a listaxe provisional de admitidos do Fondo Libros para o próximo curso. Podedes consultala no taboleiro do Centro. Tedes dous días hábiles para reclamacións

LISTAXE LIBROS 2023/2024

Estimadas familias,

Xa temos a listaxe de libros que van usar os nenos e nenas do Ceip Antía Cal Váquez nos próximos cursos. Como sabedes, moitos dos libros parten do Fondo Libros ou de Vales da Xunta de Galicia, é dicir, non todo o alumnado ten que compralos, esta lista é so unha referencia.

Para calquera dúbida, a secretaría do centro permanecerá aberta ao público de luns a venres de 10:00h a 13:00h, durante o mes de Xuño.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer