Mundo bichos

O alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria, tiveron a sorte de poder asistir ao obradoiro "Toca Toca", pertencente ao proxecto "Mundo Bichos", no que puideron observar e tocar con total seguridade, distintas especies de invertebrados como insectos pau, arañas ...

Ademáis de coñecer as características morfolóxicas e funcionais dos mesmos e a importancia dos invertebrados nos ecosistemas, aprenderon a expresar e manifestar emocións co contacto dos animais. Sen dúbida, unha actividade moi interesante difícil de esquecer!

Álbum: Curso 2023-2024 -> Mundo Animal

Menús almorzo/xantar - Maio 2024

Descarga aquí menú almorzo

Descarga aquí menú xantar

Máis información no apartado web de "Comedor Escolar"

Visita ao Castro de Viladonga

O alumnado de 3º curso de E.P, desprazouse ao Castro de Viladonga onde fixeron un percorrido pola historia do mundo castrexo e a arqueoloxía do lugar. Ademáis,  realizaron un obradoiro de cerámica.

Despois de coñecer as técnicas e tipoloxías de traballar coa arxila, fixeron con barro "verdadeiras obras de arte", tomando como modelo, pezas atopadas no castro.

Álbum: Curso 2023-2024 -> Visita ao Castro de Viladonga

Axudas para alumnado con NEAE curso 2024-25

No seguinte enlace, pódese consultar e descargar o extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría do Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-25.

Descarga aquí a resolución

Máis información sobre a tramitación no seguinte enlace: Becas e axudas

Calendario Escolar Curso 2024-25

Premendo no enlace, pódese descargar a ORDE do 12 de abril de 2024, pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2024/25 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia

Día do Libro 2024

O 23 de abril, conmemoramos o "Día Internacional do Libro", fomentando a lectura como xeito de coñecer outras culturas, poder viaxar no tempo, e, por suposto, enriquecer a nosa mente.

Álbum: Curso 2023-2024 -> Día do libro 2024

Concurso de méritos para a selección e nomeamento de directores/as

No seguinte enlace, pódese consultar a ORDE do 22 de marzo de 2024, publicada no DOG Num 67, do venres 5 de abril de 2024, pola que se convoca concurso de méritos para a selección e o nomeamento dos directores e directoras dos centros docentes públicos.

Descarga aquí a orde

Our school 2024

Visita ao Vello Cárcere de Lugo

O alumnado de 6º curso de EP visitaron o "Vello Cárcere" de Lugo, onde puideron coñecer a historia que encerra este emblemático edificio do século XIX da nosa cidade.

Álbum: Curso 2023-2024 -> Visita ao Vello Cárcere

2 de abril: Día Mundial do Autismo

Como cada 2 de abril, conmemoramos con diversas actividades o DÍA MUNDIAL DO AUTISMO ,que este ano, presentamos baixo o lema "AUTISMO PRETO DE TI", axudando a visibilizar que as persoas con TEA están ao noso carón, máis preto do que pensamos.

Álbum: Curso 2023-2024 -> 2 de abril: Día mundial do Autismo