NOVAS

NOVAS   CURSO 2018/19

AVISOS IMPORTANTES

Libros de texto 2019/20

AXUDAS FONDO LIBROS (enlace)

ADMISIÓN ALUMNADO 2019-20 (enlace)

O prazo para inscribirse no comedor escolar remata o 31 de agosto para os usuarios que vaian facer uso do mesmo no mes de setembro. Nos outros casos, rematará o día 22 do mes anterior. Entregar no rexistro do Concello.

Pode recoller a ficha de inscripción en Administración do Centro ou descargala na páxina web do Concello (Comedor).

O día 11 de xuño ás 16.30 horas, haberá unha reunión cos pais/nais do novo alumnado na sala de usos múltiples.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON

ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E

NON ADMITIDOS

(Para consultar puntuacións pasar por secretaría)

O día 25 de abril poden consultar na Secretaría do Centro as listas provisionais de alumnado admitido.

Debido á superación de solicitudes de admisión para

alumnado de 4º de E. Infantil respecto ao número vacantes ofertadas,

será imprescible aportar a documentación

acreditativa dos criterios alegados dende o 25 de marzo ata o 4 de abril.

O martes, día 26 ás 4 da tarde, teremos a xornada de Portas Abertas.

Do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive) presentación de solicitudes

para a admisión de solicitudes para a admisión de alumnado

para o curso 2019/2020.

Preme aquí para ver o álbum de fotos das diferentes actividades

INICIO CURSO

As actividades extraescolares organizadas polo Concello e a Anpa darán comenzo o luns día 15 no horario previsto.

A listaxe de admitidos nas actividades extraescolares pode consultarse en Administración.

As clases darán comenzo o mércores, día 12 de setembro de 9:00 a 14:00 horas agáso alumnado de 4º de Ed. Infantil que o fará o xoves, día 13 ás 11:00 horas. O periodo de adaptación será ata o día 25 inclusive. (A entrada farase polo portalón de Pintor Corredoira).

Estamos seleccionados para a participación no Proxecto de Educación Dixital(E-Dixgal) durante o curso 2018/2019 en 5º de Ed.Primaria, polo que non terán que mercar ningún libro. O fondo de material entregarase o día 14 de setembro na biblioteca.

FONDO LIBROS

O día 13 de setembro ao longo da mañá na biblioteca do Centro os pais do alumnado de 3º e 4ºde primaria, poderán vir a recoller os libros correspondentes e o día 14 os de 6º de Primaria.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS DE TEXTO (enlace)

(Os vales pódense recoller ata o 6 de xullo ou a partir do día 1 de setembro)

AXUDAS FONDO LIBROS (Requisitos aquí)

PRAZOS SOLICITUDES (aquí)