Información á comunidade educativa de CEIP Anexa-Lugo

CALENDARIO DEFINITIVO DE ACTUACIÓNS CONSELLO ESCOLAR

MODELO CANDIDATURA DE PAIS/NAIS

O martes día 25 de Outubro, realizarase o sorteo público de todos os servizos implicados na renovación do Consello Escolar.

Para calquera dúbida ou información poden consultar nesta páxina no apartado de secretaría en Renovación parcial do Consello Escolar, no taboleiro da entrada na ala sur ou no propio Centro.

IMPORTANTE

Cada alumno o día 12 de setembro, ás 09:00 horas irá á aula do curso pasado e desde alí, será recollido polo titor/a deste curso 2015/17.

O período de adaptación para o alumnado de 4º de Educación Infantil (3 anos) será desde o día 13  ata o 23 setembro, ámbolos dous inclusive.

As actividades extraescolares darán comenzo o dÍa 13 de Outono.

Listaxe definitiva do fondolibros de 3º a 6º niveis da Educación Primaria.

Desde o día 1 de setembro poden recoller os vales de material ou axudas de libros, e os  historiais académicos do alumnado de 6º de Primaria.

Modificación ás Listaxes provisionais  de fondo de libros de 3º a 6º niveis da Educación Primaria.

Convócanse as axudas do fondo solidario para 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria, as axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º e as axudas para adquirir material escolar destinadas a toda a educación primaria para o curso escolar 2016/17.

Remata o prazo para as solicitudes o 23 de xuño de 2016.

As persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario ou de axudas para adquirir libros de texto teñen a obriga de devolver os recibidos no curso 2015/16 antes do día 23 de xuñlo.

Enlace coa información: