Información á comunidade educativa de CEIP Anexa-Lugo

NOVAS   CURSO 2018/19

AVISOS IMPORTANTES

Preme aquí para ver as actividades

As actividades extraescolares organizadas polo Concello e a Anpa darán comenzo o luns día 15 no horario previsto.

A listaxe de admitidos nas actividades extraescolares pode consultarse en Administración.

As clases darán comenzo o mércores, día 12 de setembro de 9:00 a 14:00 horas agáso alumnado de 4º de Ed. Infantil que o fará o xoves, día 13 ás 11:00 horas. O periodo de adaptación será ata o día 25 inclusive. (A entrada farase polo portalón de Pintor Corredoira).

Estamos seleccionados para a participación no Proxecto de Educación Dixital(E-Dixgal) durante o curso 2018/2019 en 5º de Ed.Primaria, polo que non terán que mercar ningún libro. O fondo de material entregarase o día 14 de setembro na biblioteca.

FONDO LIBROS

O día 13 de setembro ao longo da mañá na biblioteca do Centro os pais do alumnado de 3º e 4ºde primaria, poderán vir a recoller os libros correspondentes e o día 14 os de 6º de Primaria.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS DE TEXTO (enlace)

(Os vales pódense recoller ata o 6 de xullo ou a partir do día 1 de setembro)

AXUDAS FONDO LIBROS (Requisitos aquí)

PRAZOS SOLICITUDES (aquí)

DEVOLUCIÓN LIBROS

Lugar: Na biblioteca

Actividades de inmersión lingüística en
lingua inglesa, English Week

ADMISIÓN DE ALUMNADO E RESERVA DE PRAZA EN CENTROS PÚBLICOS

EN GALICIA PARA O CURSO 2018/19

Formalización de matrícula en educación infantil e primaria do 20 de xuño ao 2 de xullo.

Cubrirase o formulario Anexo III que se pode descargar da páxina web da consellería

de educación ou solicitar na secretaría do centro.

REUNIÓN PAIS/NAIS NOVO ALUMNADO:

O martes día 12 de xuño ÁS 17:00 horas

• Solicitude de admisión (alumnado de segundo ciclo de Educación Infantil -3 anos-/alumnado  Primaria)
  • do 1 ao 20 de marzo. Presentarase no centro o formulario de solicitude, que se facilitará na secretaría do centro
  • e tamén está disponible na páxina web da Consellería de Educación :ANEXO II.
  • A solicitude de admisión poderase realizar por internet na aplicación informática:ADMISIÓNALUMNADO
  • Outra opción para presentar o impreso Anexo II é na seguinte aplicación:

SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA

Resultado do sorteo anual de letras de prioridade para

resolver os empates no procedemento de admisión

de alumnado para o curso 2018/2019

As letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son

as letras "Z" e "T"; así mesmo, afectan ao segundo apelido as letras "C" e "J".

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS