Información á comunidade educativa de CEIP Anexa-Lugo

IMPORTANTE

Cada alumno o día 12 de setembro, ás 09:00 horas irá á aula do curso pasado e desde alí, será recollido polo titor/a deste curso 2015/17.

O período de adaptación para o alumnado de 4º de Educación Infantil (3 anos) será desde o día 13  ata o 23 setembro, ámbolos dous inclusive.

As actividades extraescolares darán comenzo o dÍa 13 de Outono.

Listaxe definitiva do fondolibros de 3º a 6º niveis da Educación Primaria.

Desde o día 1 de setembro poden recoller os vales de material ou axudas de libros, e os  historiais académicos do alumnado de 6º de Primaria.

Modificación ás Listaxes provisionais  de fondo de libros de 3º a 6º niveis da Educación Primaria.

Convócanse as axudas do fondo solidario para 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria, as axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º e as axudas para adquirir material escolar destinadas a toda a educación primaria para o curso escolar 2016/17.

Remata o prazo para as solicitudes o 23 de xuño de 2016.

As persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario ou de axudas para adquirir libros de texto teñen a obriga de devolver os recibidos no curso 2015/16 antes do día 23 de xuñlo.

Enlace coa información: