Asistencia e acceso, Avaliación, Boletín, Calendario, Datos do centro, Dependencias, Horario, Localización, Organos do centro, Recepción de Pais

Benvida

Benvidos/as ao Ceip Anexa de Lugo

Datos xerais do centro

DATOS XERAIS DO CENTRO

Tipo de centro

Centro de Educación Infantil e Primaria

Denominación oficial CEIP Anexa
Código do Centro 27006371
Enderezo Avda. Ramón Ferreiro nº 6
C.P./Localidade 27002-LUGO
Tfno./Fax 982870440 / 982870445
E-mail ceip.anexa.lugo@edu.xunta.es

Número de Unidades
E Infantil: 6 unidades

E Primaria: 14 unidades

Distribución do alumnado - Curso 2023/24

(datos correspondentes ao inicio de curso)

Educación Infantil ............................ 118 alumnos/as

1º  E.Primaria ................................... 49 alumnos/as

2º E.Primaria .................................... 50 alumnos/as

3º E.Primaria .................................... 57 alumnos/as

4º E.Primaria .................................... 48 alumnos/as

5º E.Primaria .................................... 48 alumnos/as

6º E. Primaria ................................... 70 alumnos/as

Total alumnado no centro: 440

Horarios do centro

HORARIOS:

O horario de clases será de 09  a 14 horas.

As clases e períodos de lecer distribúense do seguinte xeito:

• Educación Infantil:
Este alumnado terá certa flexibilidade na distribución das actividades e dos períodos de lecer debido a que a ensinanza será globalizada.

• Educación Primaria:

1ª sesión:  09 a 09:55
2ª sesión: 9:55 a 10:50
3ª sesión: 10: 50 a 11: 45
TEMPO DE LECER 11:45 a 12:15
4ª sesión:  12:15 a 13:10
5ª sesión: 13:10 a 14:00

HORARIOS DE ATENCIÓN TELEFÓNICA E PRESENCIAL

SECRETARÍA - CURSO 2023/24

• 12:10 a 13:10

Teléfono de atención: 982 870 440

XEFATURA DE ESTUDOS - CURSO 2023/24

• 09:55 a 10:50

Teléfono de atención: 982 870 441

DIRECCIÓN - CURSO 2023/24

Teléfono de atención: 982 870 442

ADMINISTRACIÓN

De luns a venres no seguinte horario:

• 09:00 a 14:00

Teléfono de atención: 982 870 446

SERVIZO DE COMEDOR

• 07:30 a 09:30
  • 13:00 a 16:15

Teléfono de atención:  650 435 069

Distribución de espazos

O Colexio ten dúas entradas correspondentes á parte norte e á sur do edificio.

Na parte norte (á dereita mirado o edificio de fronte) atópanse os despachos de Dirección, Xefatura de Estudos e Secretaría/Administración; unha Sala de Profesorado, as aulas de 2ºB, 3ºA, 3ºB, 4ºA, 4ºB, 5ºA, 5ºB, 6ºA, 6ºB, 6ºC de Educación Primaria, os Departamentos de Orientación,  Pedagoxía Terapéutica, Audición e Linguaxe,  Inglés, Informática, a Biblioteca, o Comedor e o local da ANPA.

Na parte sur sitúanse: outra Sala de Profesorado, as aulas de Educación Infantil , as aulas de  1ºA, 1ºB, 2ºA e 3ºC de Educación Primaria ,Titoría Infantil e aula COVID.

Órganos de centro

Representante Adm. e ServizosAlfonso Pájaro Franco

SecretariaMª Remedios Sanjurjo Gayoso

Recepción de nais/pais

As entrevistas individuais coas familias serán de outubro a maio no seguinte horario:

ETAPA

DÍA DA SEMANA HORARIO

Educación Infantil e Primaria

Martes De 16 a 17 horas

A quen dirixirse?

En primeiro lugar ao titor/a, que é o docente quen mellor coñece ao seu fillo/a e quen mellor lles pode informar e axudar. Nembargantes, se desexa falar cun profesor/a determinado, o seu fillo/a ou o titor/a encargarase de comunicarllo a ese profesor que concertará a cita con vostedes.

Para unha mellor organización e información,  prégase pedir cita de titoría (día e hora dentro do horario establecido) para falar con calquera dos  mestres/as.

Nos meses de setembro e xuño se precisaran falar cos profesores/as, deberán porse dacordo con eles para concretar o día e a hora máis idónea para entrevistarse.

Asistencia, acceso e puntualidade

O primeiro deber dun alumno/a é asistir á clase con puntualidade e cumprir e respectar os horarios.

Calquera falta de asistencia ou de puntualidade debe ser comunicada ao titor/a o antes posible (persoalmente ou por unha nota asinada, procurando non avisar por teléfono).

O alumno/a  só pode marchar do centro  co permiso da directora, titor/a ou profesor/a que lle está a dar clase nese momento.

A persoa que o vén  recoller,  deberá cubrir o impreso de "recollida en horario lectivo"  (facilitaráselle en secretaría) no que deixa constancia de quen  leva o/a discente.

ACCESO AO CENTRO EDUCATIVO

Segundo a Orde da Consellería de 22 de xullo de 1997 (DOG de 2/9/97), "Non se poderá acceder aos espazos didácticos pedagóxicos, incluídos os corredores, durante as horas de clase, sen a debida autorización".

PROTECCIÓN DA IMAXE DO MENOR

O alumnado menor de 18 anos ten a protección que lle proporciona a lexislación vixente, artigos 8 e 47, da Lei 3/1997 do 9 de xuño que regula a protección da propia imaxe. Por iso os pais que non desexen que os seus fillos/as sexan fotografados ou gravados en vídeo deberán avisar aos titores/as.

No suposto de non recibir aviso, farase como é costume.

Avaliación

ORDE DE REGULACIÓN DA AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA

A entrega dos boletíns de cualificacións farase a través da aplicación "ABALAR MÓBIL".

DATA PREVISTA
1ª Avaliación Decembro de 2023
2ª Avaliación Marzo de 2024
Avaliación Final Xuño de 2024

Os resultados da avaliación das áreas expresaranse nos termos seguintes:

Insuficiente: 1, 2, 3 o 4 (IN)

Suficiente 5 (SU)

Ben 6 (BE)

Notable 7 / 8 (NT)

Sobresaínte 9 / 10 (SB)

Considerarase cualificación negativa o Insuficiente e positiva as restantes.

O alumnado que ten apoios continuados verá reflictido no seu boletín de cualificacións o termo RE (reforzo educativo).

Centro de adscrición

A efectos de escolarización na ESO, o noso centro está adscrito ao IES NOSA SEÑORA DOS OLLOS GRANDES

Calendario escolar

No seguinte enlace pódese descargar o  calendario escolar 2023-24 . Máis información no apartado web de "Calendario escolar".