Descarga de documentos

Autorizacións e xustificantes

DESCARGA DE DOCUMENTOS DE XUSTIFICACIÓN E/OU AUTORIZACIÓNS

• Cando veñen  buscar a un alumno/a en horario lectivo, os pais ou titores cubrirán unha xustificación de ausencia que entregarán ao profesor que nese momento esta co alumno/a.

Descarga de informe de PERMISO

• Cando se prevé que un alumno vai faltar ás actividades lectivas, debe comunicarse á dirección do Centro.

Descarga de informe de AUSENCIA

• Cando precise xustificar faltas de asistencia ou puntualidade (se falta máis de dous días debe acompañar xustifición médica) pódese utilizar o seguinte documento:

Descarga de XUSTIFICACIÓN DE FALTAS

• Se vostede autoriza a recoller ao seu fillo/a por unha persoa do seu entorno deberá cubrir e entregar ao titor/a o seguinte documento:

Descarga de AUTORIZACIÓN DE RECOLLIDA

• Se desexa que algunha persoa do seu entorno  recolla o boletín de notas, debe presentar este documento na Dirección do Centro.

Descarga de AUTORIZACIÓN DE RECOLLIDA DE DOCUMENTACIÓN

• Autorización para comunicar ao Centro que un alumno/a que vai ir e vir só habitualmente.

Descarga de AUTORIZACIÓN DE IR E VIR SO/SOA