ACTIVIDADES

A ANPA ten contratada coa asociación xuvenil "Amencer" unha actividade para os seus fillos e fillas tódalas semanas.

Estes dous últimos anos, tamén se encarga de facer uns calendarios con fotos do alumnado e persoal do colexio para recaudar fondos para a ANPA. Sempre se fai ao principio de curso para entregar no Nadal e cada ano a temática  é diferente.

Sortean unha Cesta de Nadal coa finalidade de obter financiación coa que agasallar cousiñas para os seus fillos e fillas.

No Nadal algún ou algunha representante disfrázase de Papá Noel para entregarlle a cada neno ou nena un pequeno agasallo.

Participan en tódalas actividades que o centro organiza como Samaín, Magosto, Nadal...

Desde hai dous cursos, colabora coa Xunta na organización dunha actividade de verán dirixida e  financiada para o alumnado do centro.