Exames de setembro

Calendario de exames. Setembro de 2020

A ter en conta

• Uso obrigatorio de mascarilla no centro

• Utilizar sempre que se saia/entre na aula os dispensadores de hidroxel/toallas desbotables (que deben obrigatoriamente ser depositadas en papeleiras de pedal).

• Manter a distancia de seguridade de 1.5 metros.

• Evitar contactos interpersoais innecesarios.

• O espazo de corredor da primeira planta entre secretaría e orientación non é un espacio de tránsito. Só está permitido o acceso ao persoal docente e administración. No caso dos alumnos só para ir a determinadas xestións administrativas ou consultas ao profesorado. As consultas do alumnado ao profesorado deben ser programadas con anterioridade. Todo o alumnado debe entrar/saír ao/do centro e dirixirse ás suas aulas e permanecer sentados ata a chegada do profesorado.

• Cada un de nós temos que evitar tocar mobiliario ou elementos fixos nos espazos de tránsito (varandas, paredes, etc). En caso de tocar algún elemento débese usar hidroxel como medida inmediata de desinfección.

• Para moverse polo centro están sinalados con frechas uns itinerarios de deambulación.

Aulas dos exames

• Os exames levaranse a cabo nas aulas de grupo e nos departamentos didácticos nos que se imparte docencia.

Avaliacións e entrega de notas

• Avaliacións día 3 de setembro e entrega de notas ás 12:30 (recollida de boletíns nas aulas de grupo). Publicaranse tamén as notas na aplicación Abalar no móbil

• As reclamacións ás cualificacións serán os días 4 e 7 de setembro.

Matrícula de setembro

• Para ESO e bacharelato do 1 ao 10.

• Para preinscripción en formación profesional do 1 ao 9 de setembro ás 13:00 (peche da aplicación informática que xestiona o proceso)

Exames de Setembro