CONCURSO PUBLICÍTAME!

Co gallo de achegar o alumnado ás novas tecnoloxías e ao mundo da plublicidade, desde o EDLG do Xermán Ancochea, propoñemos o concurso Publicítame!

Consulta as bases no cartel e anímate a participar xa que haberá diferentes premios para cada unha das categorías.

Xa temos gañadores do concurso!

Na categoría ESO, todos os premios recaeron no grupo de 4º ESO.

O primeiro premio foi para Isabel Trigo co seu anuncio en vídeo sobre a abella Bela e o seu produto estrela: o mel.

O segundo premio foi para as alumnas Xoana Rodríguez e Analía Baloira, quen presentaron un anuncio sobre o Hotel Escourido.

Finalmente, o terceiro premio foi para a alumna Andrea González quen presentou un anuncio en vídeo sobre o entroido de Trives.

A todas elas, o EDLG quere agradecer a súa participación no concurso e a calidade dos proxectos presentados.

Na categoría de Bacharelato, todos os premios recaeron no grupo de 1º Bacharelato.

O primeiro foi Sergio Álvarez e María Gómez, que presentaron  un anuncio sobre o supermercado Suma, un dos máis coñecidos da vila de Trives.

O segundo premio foi para as alumnas Sofía Campos e Lucía Rodríguez, que achegaron un anuncio sobre un dos locais de lecer nocturno de Trives.

Finalmente, o terceiro premio foi para Alejandro Pérez, quen se presentou cun anuncio sobre un dos establecementos comerciais da vila de Castro Caldelas.

Deixamos como documentos adxuntos fotografías de todos os gañadores do concurso.

AdxuntoTamaño
CARTEL PUBLICÍTAME.pdf1.03 MB