ÚLTIMOS CONTIDOS

IES Valadares

Avda Clara Campoamor s/n. 36315-Valadares. Vigo.

Telf: 886 111060.  e-mail: ies.valadares@edu.xunta.gal

Colexios adscritos:

Ceip. Alfonso Rodríguez Castelao, Ceip. Sobreira, Cep. Igrexa Valadares,

Ceip. Josefa Alonso e Ceip. Mestres Goldar.

NOVO HORARIO DE CENTRO

Luns e Martes: 8.40-2.30h.

Mércores, xoves e venres: 8.40-14.15h.

IES VALADARES

ENTRADA

ENTRADA DO IES VALADARES CO MURAL DE IRIA ZAFIÁN, 2018.                   VIDREIRAS NA ENTRADA DO IES VALADARES

O IES Valadares conta coa oferta dos grupos de PMAR para 2º e 3º da ESO no curso 2020-21. Consultar máis información no enlace da Consellería.Aquí
O centro conta tamén co Programa Arco dende o curo 2019-20. Maís información no enlace. Aqui

VALADARES NA CASA

www.valadaresnacasa.ga

LEMBRAMOS QUE A ATENCIÓN ÁS FAMILIAS NON PODERÁ FACERSE PERSOALMENTE NO CENTRO. DEBERÁ SER TELEMÁTICA POR VIDEOCONFERENCIA OU TELEFÓNICAMENTE, COMO ESTABLECEN AS INSTRUCIONES PUBLICADAS POLO PROTOCOLO COVID.

DESCULPEN AS MOLESTIAS

O martes 18 de maio non haberá clase por ser o día elixido polo centro como non lectivo.

NOVO: Xa están publicadas no taboleiro do IES Valadares as listas definitivas de admitidos para o curso 2021-22. Tamén está disponible na aplicación Abalar Móbil.

O prazo de reclamacións remata o día 28 de abril inclusive.

ITINERARIO 1º BACHARELATO(Artes e Científico-Tecnolóxico)

ITINERARIO 2º BACHARELATO (Artes e Científico-Tecnolóxico)

DOCUMENTOS:

PMAR

O IES Valadares conta coa oferta dos grupos de PMAR para 2º e 3º da ESO no curso 2019-20. Consultar máis información no enlace da Consellería.Aquí

FOTOS DO INTERCAMBIO CON FRANCIA

PREMIO PFPP 2018

Recoñecemento ao esforzo do profesorado do IES Valadares

co proxecto integrado de HH Vida saudabre nos premios PFPP 2018.

premio pfpp

Os profesores do IES Valadares reciben o premio de PFPP 2018

polo proxecto integrado de Hábitos de Vida Saudabre.

PREMIO RELATO

Francisco Miranda, gañador do segundo premio de relato contra a violencia de xénero,

alumno de 4 ESO A do IES Valadares, cos seus compañeiros de clase, recollendo o premio entregado pola subdelegación do Goberno.

MURAL ALCALDE

Visita do Alcalde para ver a realización do mural de Iria Zafián. Enlace

LETRAS GALEGAS 18

DIA DAS LETRAS GALEGAS NO IES VALADARES. 16 DE MAIO DE 2018.

Os alumnos do IES Valadares acadan o primeiro, segundo e cuarto posto na IV competición de Robots. CUVI, 5 de maio de 2018. Enlace aquí.

SEGURIDAD VIAL

Foto da prensa do 24 de marzo do 2018. Xornada de Seguridade Vial, como premio aos alumnos de 3º da ESO, coa presenza da Subdelegada do Gobernodo, do Xefe Territorial, a Inspectora de Educación e a Xefa da oficina Local de Trafico de Vigo.

actividades no Ies valadares

Visita do Alcalde ao IES Valadares, 27 de outubro de 2017.

Tras os incendios da pasada semana, o alcalde de Vigo quixo felicitar ao noso alumnado e ás súas familias polo esforzo, colaboración e a solidariedade amosada por todos.

ALCALDE NO IES VALADARESALCALDE NO IES VALADARES 2

XUNTOS NA LOITA CONTRA A QUEIMA DOS MONTES.

• IES VALADARES E COLEXIO SOBREIRA: ACTO DE APOIO E AGRADECEMENTO AO ALUMNADO E FAMILIAS AFECTADAS POLO LUME. ÁS 10,00H. NO IES VALADARES.

O alumnado poderá seguir a actividade educativa a través da aula virtual e co correo electrónico durantes estes días, atendendo ás indicacións establecidas polo profesorado correspondente.

Aconsellamos como pautas para o alumnado as seguintes recomendacións:

- Traballar todos os días.

- Conectarse todos os días á aula vitual ou correo electrónico.

- Respectar un horario de traballo cada día.

Benvida

IES Valadares

Avda Clara Campoamor s/n. 36315-Valadares. Vigo.

Telf: 886 111060.  e-mail: ies.valadares@edu.xunta.es

LIÑA DE AUTOBÚS QUE PASA POR NAVIA.

Nao seguinte arquivo adxunto tedes a liña 5 de autobús, que inicia o percorrido xunto ao Alcampo, e pasa por Navia.

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA DO IES VALADARES PARA O CURSO 2016-17

Nos seguintes arquivos adxuntos tedes a instrucción do procedemento de contratación, as especificacións técnicas e a folla de contratación cos prazos.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2016-17

Tedes as listas dos libros para o próximo curso 2016-17 nos seguintes archivos adxuntos.