Matrículas curso 22/23

27/06/2022 09:00
10/07/2022 23:59

Consulta no calendario de fin de curso publicado que día che corresponde facer a matrícula.

Semana das Ciencias e das Letras

15/06/2022 00:00
22/06/2022 23:59

Reclamación notas ABAU

Podedes visitar o seguinte enlace se necesitades información sobre as reclamacións das notas da ABAU.

Calendario final de curso para os cursos da ESO

Publicamos o a calendario de final de curso para os cursos da ESO coas acividades programas para cada día. Calquera dúbida, as familias poden contactar co centro a través do correo electrónico, web ou telefónicamente.

Unha illa no medio do mar

Xa temos nova creación audiovisual do noso alumnado de 2º bacharelato de Artes. O video foi premiado en varios certames e festivais: Senda Litoral, Festival de Cádiz etc. Parabéns a todas as persoas que participáchedes neste video, especialmente ao profesor Álex Mene e ao alumno Alberto Montull. No instituto estamos moi orgullosas deste traballo que ten unha calidade excepcional.

Esperamos que o disfrutedes moito. Tamén o podedes ver directamnete en youtube, pincha aquí.

Actualización Novas liñas de transporte. Curso 21-22

A partir do vindeiro día 9 de maio, comezan os novos contratos das empresas de transporte que traballan co IES Valadares. A continuación tedes a relación de empresas e liñas, listaxes de paradas e alumnado.

Probas ABAU 2021-22

Convocatoria de matricula ABAU 2022

anexo I (Lerds)
anexo II (Comisións Delegadas)

Instrucións Bacharelato

Impreso matrícula Bacharelato

Impreso taxas

Horario probas.

MATRÍCULA ORDINARIA
PRAZO E PROCEDEMENTO

A prematrícula debe ser realizada polo alumnado nos centros correspondentes de Educación
Secundaria do 19 ao 23 de maio Esta prematrícula farase a través da aplicación Nerta
Coa prematrícula xérase unha conta de usuario en Nerta e cada estudante recibe os datos de
acceso no seu correo electrónico. Con estes datos, e despois de activar a conta, o alumnado
pode acceder a Nerta e realizar o pagamento das taxas de forma telemática, utilizando unha
tarxeta de crédito. Este pagamento xa se reflicte de forma automática en Nerta, sen necesidade
de enviar xustificante.

Se decide realizar o pagamento a través de ABANCA, debe imprimir o impreso de liquidación.
Unha vez aboados os prezos deberase entregar copia do xustificante de ingreso no centro
correspondente para que reflicta a realización do pagamento en Nerta.

Calendario fin de curso para 2º Bacharelato

Publicamos o calendario de fin de curso para 2ºBacharelato tanto para a convocatoria ordinaria como a extraordinaria: probas finais, reclamacións, probas ABBAU etc. Calquera dúbida que teñades podemos aclarala estes días.