PROFESORADO DO DEPARTAMENTO MÚSICA

O profesorado do Departamento para o presente curso académico esta formado por:
  • Paula Veiga (Xef. departamento).

Video Homenaxe á profesora de música Blanca Lorenzo.

As alumnas de 3º da ESO Antía Alonso, Uxía Buceta e Jennifer Rodriguez do IES Valadares participaron no acto homenaxe á profesora Blanca Lorenzo coa interpretación da obra 'El circo de los osos' para frauta travesera. Para obter máis información deste acto preme na seguinte ligazón: http://bit.ly/1gNVOiN. Podes ollar a súa interpretación no seguinte video:

Fotos Plan Proxecta: Modalidade 'Querote +"

Esta actividade realizada co alumnado dos grupos de  3º A-B-C no Museo do Mar de Vigo englobase dentro do 'Plan Proxecta, modalidade quérote +'' que é programa de innovación educativa da Xunta de Galicia.

O alumnado realizou unha unidade didáctica sobre o acoso escolar, visistaron o acuario e realizaron unha actividade sobre land-art relativa á "imaxe corporal e entorno".

Podes ollar unhas fotos desta actividade premendo na imaxe inferior.

Video gañador do concurso de curtas publicitarias

Video gañador do Concurso de curtas publicitarias do Dpto de Plástica