Organización das actividades de seguimento, recuperación e Avaliación de materias pendentes

Recuperación durante o curso

A nota final de curso resultará da media aritmética acadada entre as tres avaliacións

Recuperación de materias pendentes

• Plantexaranse actividades de reforzo e/ou traballos individuais para cada cada alumn@ coa materia de música pendente.
  • Se @ alumn@ fai satisfactoriamente, nas datas pactadas, o traballo de reforzo, considerarase que a materia pendente está superada. Considerarase superado cunha puntuación mínima de 5 puntos.
  • @s alumn@s coñecerán en cada avaliación cal é a súa situación académica en relación coa materia pendente.
  • No caso de non recuperar a materia, terán dereito a unha proba escrita no mes de maio, na data determinada pola Xefatura de Estudos.