O ALUMNADO DO CICLO NA XORNADA DE DEPOEMPRENDE 2019

Onte, día 27 de marzo, o alumnado do ciclo asistiu á Deputación de Pontevedra ao acto de presentación dos dous proxectos seleccionados que fixeron ao longo deste trimestre no módulo de "Administración, xestión e comercialización na pequena empresa" que imparte a profesora Cristina Blanco Becerra.

Presentaron dous proxectos:

Octopus Adventurer consistente en actividades de turismo activo como roteiros en piragüa, bicicleta, senderismo e rocódromo con pisicina. O grupo está formado por Uxía Paz, Alejandro Burguillos, Luis Fernández e Kevin Barcia.

Blind runner consistente en realizar bicicleta, sendeirismo e  carreiras por montaña, estas dúas últimas adaptadas para cegos. O grupo está formado por Jorge Fernández, Óscar Santiago e Leyla Rouco.