ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

8 de marzo 2021

O grupo de igualdade e diversidade,   A S ,   quixo visibilizar este 8 de marzo, a loita das mulleres trans, un colectivo dobremente oprimido, por seren mulleres e por seren transexuais.

Radio Turonio celebra o Día Mundial da Radio 2021

Baixo o lema  "Novo mundo, nova radio"  proposto pola UNESCO para a celebración deste día, Radio Turonio súmase á convocatoria realizada por Ponte...nas Ondas! cunha programación e un vídeo-presentación da radio do centro.

Aqui podedes escoitar os podcasts feitos para este día

E este é o vídeo presentación

Charla da axencia de doazón de órganos e sangue

O mércores 27 de xaneiro o alumnado de terceiro da ESO do noso instituto recibiu unha charla impartida pola axencia de doazón de órganos e sangue galega. Foi unha videoconferencia moi entretida e interesante na que ademáis de recibir información emocionámonos co testimonio de Celso, un transplantado de ril xa fai 26 anos.

Cadro actividades mensuais Curso 2019-2020

No arquivo adxunto pódese descargar o cadro coa programación mensual de actividades Complementarias e Extraescolares.

Certame de poesía Beatriz da Serra

Este xoves 27 de maio, o xurado do Certame de poesía Beatriz da Serra, organizado polo CEIP Carlos Casares e IES Escolar Proval de NIgrán e o IES Terra de Turonio, de Gondomar, deu a coñecer os poemas premiados nesta IIª edición.
Aquí podedes ler a acta e os poemas premiados.
Desde o IES Terra de Turonio, enviamos os nosos parabéns a todas as persoas premiadas e ao alumnado participante. Tamén manifestamos a nosa satisfacción por ver recompensado o esforzo realizado pola rapazada, que no noso centros se concreta en tres premios e unha mención especial.

PARABÉNS!!!

POEMAS PREMIADOS NO II CERTAME DE POESÍA BEATRIZ DA SERRA

MODALIDADE A:

1º Premio: Adriana Gómez Rodríguez, alumna do CEIP Carlos Casares de Vilariño (Nigrán), polo seu poema “Os paxaros”.

2º Premio: Laura Burgo Rosendo, alumna do CEIP Carlos Casares de Vilariño (Nigrán), polo seu poema “O mar”.

MODALIDADE B:

1º Premio: Isis Acea Portabales do IES Escolas Proval de Nigrán polo seu poema “Ausencias”

⮚     2º Premio: Lucía Martínez Otero do IES Terra de Turonio de Gondomar polo seu poema “Inspiración

MODALIDADE C:

1º Premio: Sara Chamadoira Jordán do IES Terra de Turonio de Gondomar polo seu poema “Fuxe das sombras”.

2º Premio: Jimena Costas Misa do IES Terra de Turonio de Gondomar polo seu poema “Música das follas”