Libros e material

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DE LIBROS DE TEXTO 2018-2019

No arquivo adxunto aparece a listaxe definitiva do alumnado admitido e o reparto de libros de texto.

O alumnado de 1º de ESO non aparece porque está no programa EDIXGAL, do que informaremos o luns 17.

Devolución libros de texto Setembro

O alumnado que ten materias para setembro, devolverá o lote completo de libros o día 6 de setembro despois da entrega de notas.

Todos devolveran todos os libros aínda que teñan que repetir curso.

Listaxes provisionais de Fondolibros

Nos dous ficheiros adxuntos pódese consultar as listaxes provisionais de admitidos e excluídos de Fondolibros..

Prazo de reclamación: días 13 e 16 de xullo.

Os libros non se asignarán ata setembro.

Listaxe de libros para o curso 2018-2019

No ficheiro adxunto está a lista de libros para o vindeiro curso.

Recoméndase non adquirir ningún libro ata setembro, á espera do reparto de fondolibros.

Ademáis a ANPA do centro xestiona un banco de libros.

Para 1º curso, de momento estamos á espera de ser aceptados no proxecto EDIXGAL e por iso non aparece ningún libro na listaxe. A partir de setembro darase máis información.

Listaxe de Material para o curso 2018-2019

No ficheiro adxunto pódese consultar o material non reutilizable para o curso 2018-2019

INFORMACIÓN LIBROS E MATERIAL 2018-2019

22 XUÑO  Derradeiro día para presentar solicitudes de libros e material para o vindeiro curso.

26 de XUÑO de 18:00 a 20:00  devolveranse os lotes completos de libros (ANPA e Xunta) do alumnado que aprobase todas as materias en xuño. Os que teñan algunha materia para setembro non devolven ningún libro ata setembro.

A entrega de vales de material escolar será a partir do 25 de xullo.

Axudas de libros de texto e material escolar Curso 2018-2019

AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR 2018-19

(ORDE 9 DE MAIO DE 2018)

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDE

·         PRAZO:  remata o  22 de xuño (incluído) de 2018.

·     LUGAR e HORARIO: secretaría do centro  de 9:30 a 15:00 de luns a venres. Os luns de 17:00 a 18:40

·     IMPRESO:  único impreso por familia para material e libros.  Pódese pedir en secretaría ou descargar da páxina web do centro.

·    DOCUMENTACIÓN: copia do libro de familia onde figuren os membros computables a efectos do 31 de decembro de 2016. Noutros casos: sentenza xudicial de separación ou divorcio, certificado de convivencia, informe de servizos sociais, certificado de grao de discapacidade, documentación de situación de violencia de xénero.

Pódese descargar o impreso de solicitude no arquivo adxunto.

Fondo libros 2017-2018 (Libros de Texto)

LISTAXES DEFINITIVAS: poden consultarse abaixo, no ficheiro adxunto, os libros adxudicados a cada alumno/a

ENTREGA DE LIBROS:

·        DÍAS:

o   MÉRCORES 20: 1º ESO e 2º ESO de 18:00 a 19:30

o   XOVES 21: 3º ESO º e 4º ESO de 18:00 a 19:30.

·        Deben recollelos os solicitantes (hai que asinar o documento de compromiso de devolución dos libros).

NORMAS DO FONDO DE LIBROS:

-Forrar os libros

-Poñer o nome e curso

-NON se pode escribir nos libros

-Devolvelos todos a fin de curso. No caso contrario, deberase repoñer o libro.

Alumnado admitido no comedor Curso 2017-2018

Pódese consultar no ficheiro adxunto o alumnado que ten praza no comedor para o curso 2017-2018

Empezará a funcionar o día 18 de setembro.

Axudas do Ministerio de Educación para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2017/18

O prazo para presentar as solicitudes remata o 28 de setembro de 2017

Pulsa neste enlace para presentar a túa solicitude: