XORNADA SOBRE AS ACTIVIDADES FÍSICO-DEPORTIVAS 2019

LINGUA, CULTURA E PATRIMONIO
NO MEDIO NATURAL

O IES Terra de Turonio organiza unha xornada técnica sobre as posibilidades que ofrece o sector turístico en Galicia e no Norte de Portugal a partir dos ciclos profesionais de actividades físico-deportivas no medio natural. Está destinada ao profesorado e alumnado dos ciclos profesionais que se imparten en  5 institutos de Galicia: Porto do Son, Arteixo, Silleda, Poio e Gondomar.

O IES Terra de Turonio, en colaboración coa Xunta de Galicia, organiza o mércores día 13 no Auditorio Neira Vilas da Cidade da Cultura, unha xornada sobre a interpretación da cultura, o patrimonio e o turismo nas actividades físicas e deportivas. O instituto Terra de Turonio imparte desde o curso 2004/05 o ciclo profesional “Condución de actividades físico-deportivas no medio natural”   que tamén se imparten noutros catro centros de toda Galicia.

No Norte de Portugal, na vila de Melgaço, a Escola Superior de Desporto e Lazer é unha das escolas do Instituto Politécnico de Viana do Castelo,  hai unha facultade de ensino superior que imparte estas ensinanzas cun enfoque centrado no medio natural.