Bolsas e Axudas

Becas e axudas

Bolsas de axuda ó alumnado de bacharelato e con necesidades específicas de apoio educativo

Ata o 30 de setembro de 2021 permanece aberto o prazo para solicitar bolsas de axuda para o alumnado de bacharelato e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Nas ligacións correspondentes poden atoparse indicacións sobre os requisitos, tipos e cuantía das axudas.

Convocatoria dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico 2021

O 4 de xuño publicouse no DOG a ORDE do 25 de maio de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020-2021 (código de procedemento ED311D). Pode acceder á información desta convocatoria na Sede Electrónica da Xunta de Galicia , introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D. As persoas solicitantes menores de idade teñen que subscribir a súa solicitude por medio dunha persoa representante

Convocatoria do fondo solidario de axudas para adquirir libros de texto e material escolar. 2021.

Ven de publicarse a ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22.

PRAZO PRESENTACIÓN DO 21 DE MAIO AO 22 DE XUÑO (AMBOS INCLUÍDOS) de 2021

IMPORTANTE: Só se poderá solicitar a axuda de material xa que este centro participa na convocatoria E-dixgal o próximo curso en todos os niveis da ESO

Ver información básica de requisitos, prazo de presentación de solicitudes e outros aspectos da normativa.

Concesión dos Premios Extraordinarios de Bacharelato

Ven de publicarse no  DOGA do martes 10 de novembro a concesión dos Premios Extraordinarios de Bacharelato correspondentes ó curso 2019/2020.

Unha das gañadoras deses premios é Verónica Rodríguez Martínez alumna deste centro.

Parabéns Verónica!!!

Listaxe provisional fondo libros 2020

A listaxe provisional do fondo de libros está publicada no taboleiro do centro.

O prazo de reclamación é de 2 días posteriores á publicación:

Luns  13/07/20

Martes 14/07/20

Publicación para a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Abrese o prazo para solicitar as axudas á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público

1-  As familias dispoñen de prazo ata o 19 de xuño para presentar nos centros educativos as correspondentes solicitudes.

2- Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º e 4º de ESO.

O alumnado matriculado en 1º e 2º de ESO, cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL), está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. No obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir
material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

3- A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 euros.

4- As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: ttps://sede.xunta.gal.

máis información no DOGA

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020

Publicación no DOG do día 26 de febreiro, da Orde do 10 de febreiro de 2020, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva, xúntase cartel informativo.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 27 de febreiro e remata o día 26 de marzo.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase nesta páxina web.

Cartel informativo

Admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso 2019-20

Procédese á plublicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e excluído no Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2019-20.

Fondosolidario-DOGA