Bolsas e Axudas

Becas e axudas

Admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso 2019-20

Procédese á plublicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e excluído no Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2019-20.

Fondosolidario-DOGA

Fondo solidario para libros de texto e material escolar 2019

O 11 de xullo publicarase no taboleiro de anuncios do centro:

1- Listaxe provisional de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario e vales para material. Aquí

2- Listaxe provisional de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión. Aquí

3- Relación provisional de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar en que se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada e a documentación da que carezan. Aquí

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional: os días 12 (venres) e 15 (luns) de xullo.

Fondosolidario-DOGA

Convocatoria dos premios extraordinarios de ESO, 2018/19

Hoxe, 29 de maio, publicouse no DOG a Orde do 20 de maio de 2019 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/19.
     O prazo de presentación de solicitudes comezará o día 6 de xuño de 2019 e rematará o día 5 de xullo de 2019.
    As solicitudes (anexo I) subscribiranas directamente as persoas interesadas e  presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
    A celebración da proba terá lugar o día 5 de setembro de 2019.

Remata o plazo de solicitude dos Premios Extraordinarios de Bacharelato 2019.

Lémbrase ó alumnado que reúne as condicións para solicitar os Premios Extraordinarios de Bacharelato que mañá, día 28 de maio, finaliza o prazo de solicitude.

O día 11 de abril publicouse no DOG a Orde do 28 de marzo de 2019  pola que se convocan os premios expraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2018-2019.

A estes premios pode optar o alumnado que obtivese unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

Hai vinte premios extraordinarios cunha dotación global de 20.000 euros. Cada premio estará dotado con 1.000 euros.

máis información

Axudas para a adquisición de material escolar

Abrese o prazo para solicitar as axudas á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público

1-  As familias dispoñen de prazo ata o 21 de xuño para presentar nos centros educativos as correspondentes solicitudes.

2- Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º e 4º de ESO.

O alumnado matriculado en 1º e 2º de ESO, cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL), está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. No obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir
material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

3- A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

máis información e descarga de solicitudes

Convocadas axudas para actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2019

Ven de publicarse no Diario Oficial de Galicia a Orde do 4 de abril de 2019 pola que se convocan axudas para a realización das actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será desde o 30 de abril ao 30 de maio de 2019, ambos os dous incluídos.

Premios extraordinarios de bacharelato

A estes premios pode optar o alumnado que finalizase os estudos de bacharelato no curso 2018/19 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia, que fose proposto para o título na convocatoria ordinaria do dito curso e obtivese unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 29 de abril de 2019 e rematará o día 28 de maio de 2019.

máis información

1.600 prazas en estadías para que o alumnado mellore as súas competencias en linguas estranxeiras

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publica no Diario Oficial de Galicia (DOG) a convocatoria de 1.600 prazas para que o alumnado mellore as súas competencias en linguas estranxeiras a través de estadías formativas, ben en réxime residencial en Galicia, ben en familia ou residencia no estranxeiro.

A Consellería sufragará entre o 87% e o 50% do custo das estadías que realice o alumnado beneficiario.

O prazo de solicitude da convocatoria estará aberto dende o 21 de febreiro, ao 20 de marzo.

No caso do alumnado de 1º, 2º, 3º, e 4º da ESO, convócanse 1025 prazas. No caso do alumnado de 1º e 2º de Bacharelato, convócanse 575 prazas.

Ler máis