Defensa proxectos STEMBach 2024

Alumnado de de 2º de bacharelato realizou a defensa dos seus proxectos de Stembach o pasado venres 12 de abril na Biblioteca do IES.

Os seus proxectos de investigación correspondentes ao bienio 2022-24 foron avaliados coa máxima nota:10. Noraboa a Diego Benigno Sánchez, Adrián Ameneiros, Daniel Gómez, Marta Torres, Isabel del Real, Ana María García e Raquel Santiago.

Agardamos que ter realizado este programa sirva para a vosa formación persoal e para o voso futuro académico!

Colaboración coa EADS Mestre Mateo

O alumnado de 4º de Tecnoloxía colaborou este curso coa EADS Mestre Mateo, concretamente con alumnado de 3º de Diseño de Moda, da materia de “Materias textiles"

O alumnado da Escola Mestre Mateo realizou o deseño duns prototipos e o do Sofia Casanova implementou a programación a través dos etextiles, a colaboración consistiu na realización de tres bolsos que iluminan o seu interior na escuridade e de dúas batas/chalecos, para persoas con problemas de audición, que se iluminan cando hai ruidos (timbre, teléfono...).

Prazos e procedemento para as reclamacións das cualificacións finais no segundo curso de bacharelato ou da decisión de titulación. Curso 23/24

Calendario final

1. A sesión de avaliación final do segundo curso de bacharelato será o día 15 de maio de 2024.
2. As datas das probas da ABAU son:
     − Convocatoria ordinaria: 4, 5 e 6 de xuño de 2024.
     − Convocatoria extraordinaria: 2, 3 e 4 de xullo de 2024. Terceira.

Revisión no centro

1. O procedemento de revisión no centro será o establecido nos artigos 39, 40 e 41 da Orde do 26 de maio de 2023.
2. A alumna ou o alumno ou, de ser o caso, a súa nai, o seu pai ou as persoas titoras legais que non estean de acordo coas cualificacións ou decisións adoptadas na avaliación final ordinaria ou extraordinaria poderán solicitar cantas aclaracións consideren precisas á persoa titora ou ao profesorado, de acordo co procedemento establecido nas normas de organización, funcionamento e convivencia do centro.
3. No caso de que persista o desacordo, poderán solicitar por escrito á dirección do centro a revisión da devandita cualificación ou decisión. Para estes efectos, os prazos para solicitar a dita revisión en cada unha das convocatorias serán:
     − Convocatoria ordinaria: os días 20 e 21 de maio de 2024.
     − Convocatoria extraordinaria: os días 17 e 18 de xuño de 2024.

Reclamación ante a Xefatura Territorial

1. O procedemento de reclamación ante a Xefatura Territorial será o establecido nos artigos 42 e 43 da Orde do 26 de maio de 2023.
2. Se tras o procedemento de revisión no centro persiste o desacordo coa cualificación final dunha materia e/ou coa decisión sobre a titulación, o alumnado ou, de ser o caso, a súa nai, o seu pai ou as persoas titoras legais poderán presentar por escrito á dirección do centro docente unha reclamación ante a Xefatura Territorial. Os prazos
para solicitar a dita reclamación en cada unha das convocatorias serán:
     − Convocatoria ordinaria: os días 23 e 24 de maio de 2024.
     − Convocatoria extraordinaria: os días 20 e 21 de xuño de 2024.

Premios extraordinarios de bacharelato 2023-2024

Iníciase o período de presentación de solicitudes para participar nos premios extraordinarios de bacharelato 2023-2024 (código de procedemento ED311A) cuxa orde de convocatoria publicouse no DOG o pasado 26 de abril.

O prazo de presentación de solicitudes comezará hoxe, 29 de abril e rematará o día 28 de maio de 2024.
    Aquí pódese consultar un resumo das características do premio con indicacións importantes sobre como realizar a solicitude desde a aplicación de PremiosEdu ou desde a Sede electronica.
    Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia , introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311A ou ben en PremiosEdu .

Xavier Alcalá visita o Sofía no día do libro

Esta semana estamos a celebrar o Día do Libro con varias actividades, así o propio 23 de abril visitounos o escritor Xavier Alcalá para falarnos do ardúo proceso para pasar a súa coñecida novela A nosa cinza á novela gráfica Cinza coa axuda do debuxante Manel Cráneo.

O alumnado de 1º de Bacharelato do Club de lectura de novela gráfica foron público desta animada charla, e tamén falaron con el admiradores de 2º de bacharelato. Aquí vemos ao autor asinando algunhas das súas obras que temos na nosa Biblioteca.

Admisón de alumnado para o curso 2024-2025. Publicación de listaxes provisionais.

Hoxe, xoves 25 de abril, procedeuse á publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso 2024-25.

As listaxes están expostas no panel da entrada do IES Sofía Casanova.

Poderase interpoñer reclamación ás listaxes ante o Consello Escolar, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

Visita a ASPACE Coruña

Alumando de Tecnoloxía visitou as instalacións de ASPACE Coruña dentro do proxecto Talentos Inclusivos.

Durante a xornada coñeceron os diferentes espacios que conforman a entidade: as Residencias, o Centro de Día e o Centro Educativo. Falaron con usuarios e con psicólogos, fisioterapeutas, logopedas e terapeutas ocupacionais que lles explicaron as funcións que levan a cabo na entidade. O alumnado tamén falou da evolución dos proxectos nos que están a traballar.