Día do libro adicado a Emilia Pardo Bazán

O departamento de L. Castelá, en colaboración coa Biblioteca, conmemora como cada ano, o "Día do libro" coa realización de actividades de promoción da lectura.
   Este ano está adicado á escritora Coruñesa Emilia Pardo Bazán con actividades de presentación de citas para grupos dende 1º ESO a 1º de Baharelato.
    A actividade tivo moi boa acollida. Podedes leer mais sobre a mesma en biblioteca do sofia e en bibliofotos.

1º Concurso Fotográfico de Convivencia e Igualdade, IES Sofía Casanova

O Departamento de Orientación convoca o 1º Concurso Fotográfico de Convivencia e Igualdade IES Sofía Casanova convidando a todo o alumnado a participar.

Esperando que o concurso teña boa acollida este ano e poida seguir celebrándose en próximos cursos, acheganse as bases, bases que teredes polo centro e tamén nos corchos das aulas.

2º Concurso de Fotografía Matemática, IES Sofía Casanova

O Departamento de Matemáticas convoca o 2º Concurso de Fotografía Matemática IES Sofía Casanova convidando a todo o alumnado do centro a participar.

Esperamos que o concurso volva ter a boa acollida de hai dous anos, e poida seguir celebrándose nos próximos cursos.

Achéganse aquí as bases, bases que teredes tamén distribuidas polo centro e nos correspondentes cursos de Matemáticas da Aula Virtual.

Exxperimenta en feminino. A muller na ciencia e na tecnoloxía.

Na entrada e no primeiro piso está a exposición Exxperimenta en feminino que ten como obxectivo a visibilización das mulleres nas disciplinas científicas e tecnolóxicas e promover a realización de actividades que dean visibilidade á muller científica e impulsen o interese das nenas pola ciencia e a tecnoloxía.
    O profesorado feminino das carreiras STEM do Campus de Ourense da UVIGO foi o impulsor de eXXperimenta en feminino.
   Pódese visitar ata o venres 23 de abril.

Proceso de admisión. Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido para o curso 2021-2022

Mañá martes 13 de abril, no taboleiro de anuncios, procedará a publicarse para a súa consulta as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido neste centro para cursar ESO e  Bacharelato no vindeiro curso 2021-2022.

De ser o caso, poderá formularse reclamación contra esa resolución no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

Presentación dos proxectos STEMbach na prensa local

Pode un alumno de 2º de bacharelato diseñar  pulsadores para enfermos de ELA?
    Pode aplicar a intelixencia artificial para o diagnóstico automático de pacientes coa enfermidade de Parkinson?
    E clonar un xen humano nun vector bacteriano para producir unha proteina de valor terpeutico?
    Pode investigar o uso de biomateriais para dispositivos médicos como os stents e evitar infartos?

Sofía Belén Pérez, Isai Ogando, Irene Fernández, Laura Caaveiro, Iria González, Sara Penabad, Lucía Toval e Brais Romalde, alumnos do IES Sofía Casanova demostaron que sí.

O pasado 25 de marzo presentaron os proxectos STEMBach do bienio 2019-2021.

Pódese consultar a información que La Vozde Galicia e o Diario de Ferrol ofrecen sobre a presentación que os alumnos fixeron dos seus proxectos.

Horario de atención ao público durante a semana santa 2021

O horario de atención ao público durante a semana santa será de 10:00 a 13:00 h

Procedemento de admisión de alumnado para o curso 2021-2022. Presentación de documentación.

Do 25 de marzo ao 09 de abril deberá presentarse a documentación acreditativa dos criterios alegados.

Só é necesario presentalos, por existir máis solicitudes que prazas, nos cursos de 3º ESO e 1º Bacharelato

Non é necesario presentar documentación, por estar todas as solictudes admitidas, en 1º, 2º, 4º ESO e 2º Bach