Saída 3 ao río Lagares (27/4/23)

Velaí unha instantánea da xornada de hoxe no río, na que o alumnado de 4º ESO realizou o roteiro de 4.3 km, onde puido descubrir unha gran diversidade de elementos xeolóxicos, etnográficos, naturais ou mesmo relacionados coa toponimia ou a tradición oral. A primeira parada da ruta foi no Barrio da Feixa, onde visitaron lugares como o Pozo da Serpe ou a central hidroeléctrica, para continuar entre as leiras da zona baixa de Cabral, ata a senda da parte alta do Lagares (Sello), onde recoñeceron algunhas das especies da flora e da fauna do bosque de ribeira galego e mesmo realizaron unha pequena acción ecoloxista facendo unha limpeza de plásticos. Para rematar a xornada da mellor maneira, a derradeira parada foi no Lavadorio Mariñeiras, no Sello, onde alumnado e profesorado lle botaron unhas cantigas como fin de festa...

Hai vida no Lagares!! #proxectolagares #edlgmella