Saída ata o Roteiro das Mámoas de Candeán (23/3/23)

No día de hoxe realizouse a primeira saídas do Proxecto Mámoas  ata a Ruta das Mámoas de Candeán, baixo unha néboa enfeitizadora, que fixo máis espectacular o percorrido.

Nesta saída bretemosa, parte do alumnado de 4º ESO e 1º FPB do noso IES tivo a fortuna de estar acompañadx pola arqueóloga viguesa Elisa Pereira, que nos foi guiando polos mundos do Neolítico e do Calcolítico. Foi marabilloso escoitar as explicacións dunha das persoas que escavou algunha das mámoas que visitamos.

Ademais, antes de comezar o roteiro, á primeira hora da mañá achegámonos á Mámoa do Rei, xa en Monte Penide (Concello de Redondela), unha das máis senlleiras de Galicia, berce de lendas e tradicións, e a escasos 2 km das mámoas do Vixiador.

Durante a saída, o alumnado foi facendo diferentes traballos de campo, consistentes no fotografado e gravacións de vídeo e audio, que posteriormente formarán parte de diferentes proxectos educativos, como un programa de radio, un xornal escolar ou un vídeo documental...

Avante co Proxecto Mámoas‼️ Para a semana máis ‼️