« Week of Febreiro 26, 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 27/02/2024 16:33

Durante a mañá do martes 27 de febreiro tivo lugar a Segunda fase na competición escolar de campo a través. A ela só accederon os alumnos e alumnas clasificadas na fase zonal. No caso do noso IES, foron 5 (2 nenos, de 1º e 2º da ESO e 3 nenas de 2º da ESO). A proba desputouse no circuito de San Lázaro, en Noia.

Parabéns ás rapazas de 2º de ESO que conseguiron quedar no 3º posto por equipos e a Carmen Paz que conseguiu o 1º posto en individual!

Máis fotos AQUÍ

Start: 27/02/2024 17:21

Segunda fase na competición escolar de campo a través en Noia.

Start: 28/02/2024 10:00

O alumnado do ciclo ven de realizar o módulo invernal da súa formación en cabeza de Manzaneda.

all day

Start: 29/02/2024 17:48

O mércores 28 de febreiro, o alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, fixo unha saída a Lugo para asistir á función da obra de teatro MEDEA, dentro do festival de teatro grecolatino na sua vigésimoterceira edición, creado pola Sociedade de estudos clásicos.

Aproveitaron tamén para visitar a cidade de Lugo e para facer unha parada no Templo romano de Santa Eulalia de Bóveda.

Máis fotos AQUÍ

Start: 29/02/2024 18:05

O alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, fixeron unha saída a Lugo para asistir á función da obra de teatro MEDEA, visitar a cidade e o Templo romano de Santa Eulalia de Bóveda.

Start: 28/02/2024 10:00
End: 01/03/2024 10:00

Start: 02/03/2024 19:09

Este venres tivemos a visita de membros de Galbiotec, asociación de biotecnólogos de Galiza que na súa labor de promover a figura dos biotecnólogos e coa ansia de promover carreiras científicas impartiron unha charla ao alumnado de 4ºESO da materia de Bioloxía e Xeoloxía sobre biotecnoloxía, as súas aplicacións e retos futuros. Para finalizar ensináronlle ao alumnado como facer preparacións para a observación de diferentes fases do ciclo celular e observáronnas ao microscopio.