Venres Febreiro 11, 2022
Start: 11/02/2022 14:26

O pasado 11 de febreiro celebramos o Día da Muller e a Nena na Ciencia cunha charla de María Mayán, investigadora e directora do INIBIC da Coruña, e con dous vídeos de Sara Dios e Nerea Vidal, exalumnas do centro, que actualmente traballan como enxeñeiras no campo da aeronaútica e as enerxías renovables. Queremos darlle as grazas polo tempo que nos adicaron e felicitalas polo bo traballo que realizan.

Venres Febreiro 25, 2022

Infórmase que todo o alumnado de 6º de primaria adscrito ao IES de Porto do Son e que realizou a reserva para cursar 1º ESO no vindeiro curso 2022-2023 está admitido.

Start: 25/02/2022 12:04
Saída de 1º De Bacharelato a Vilar, Baroña, para participar na deseucaliptización  dunha zona de mananciais. Para rematar a xornada plantamos árbores autóctonas e así substituír os eucaliptos sacados anteriormente.
Queremos agradecer a Comunidades de Montes de Baroña por invitarnos a participar nesta actividade e polo bo trato recibido. Esperamos poder volver a traballar con vos pronto!!