« Week of Outubro 9, 2017 »
Start: 09/10/2017
Start: 09/10/2017
End: 10/10/2017
all day

Se falamos de COMUNICACIÓN no ámbito científico, non podemos esquecer a importancia da divulgación como medio para facer accesible a ciencia a todo tipo de público. O papel que veñen desenvolvendo dende o Observatorio Astronómico Ramón María Aller, da USC neste eido nos últimos anos, fai posible que dende moitos recunchos de Galicia todos aqueles que estean interesados poidan  ver dende un telescopio planetas, nebulosas, estrelas...

O programa Todocosmos, financiado pola Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT), achegou tamén a astronomía ao noso IES. O 10 de outubro, ao solpor, os alumnos do ciclo e de 2º de bacharelato recibiron unha charla sobre orientación a través do ceo nocturno e sobre a vida das estrelas. A conferencia foi organizada polo departemento de Física e Química e impartida polo investigador Pedro Pablo Campo. Tras un paseo por buratos negros, estrelas de neutróns, xigantes vermellas..., os nosos alumnos e alumnas aproveitaron para preguntar a un experto moitas desas cuestións que nos facemos a miúdo sobre os misterios do Universo.

A continuación observamos Saturno e os seus aneis, a nebulosa do anel e algún cúmulo de estrelas.

Agradecemos á USC e á FECYT esta xornada tan interesante!

all day

Alumnos e alumnas de 4º de ESO e 1º de Bacharelato visitaron a semana pasada a exposición "A saga do bacalhau"" no Museo Marea. Organizada polo profesor Raúl Soutelo, do departamento de Xeografía e Historia, enmárcase nun proxecto didáctico de fomento entre o alumnado do "coñecemento empírico da importancia da pesca e das actividades derivadas dela nas sociedades costeiras na época contemporánea". A exposición que pertence ao Museo Marítimo de Ílhavo, en Portugal, está a percorrer varios puntos de Galicia no marco do proxecto Morada Atlántica.

Como ben sabedes, o bacallau é un dos referentes gastronómicos de Portugal. Destrás desta tradición hai unha dimensión económica, política e cultural da que dá conta a mostra. Formada por obxectos relacionados con esta actividade que levou a moitos mariñeiros a Terra Nova e Groenlandia e polo testemuño do xornalista australiano Alan Villiers -un libro, un filme e unha reportaxe fotográfica de 1951-, fálannos dun duro traballo non moi afastado da nosa propia historia.