Premios Extraordinarios de Bacharelato 2023-2024

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades ven de convocar os premios  extraordinarios de Bacharelato para o curso 2023-2024 co obxectivo de recoñecer a excelencia académica do alumnado.

Solicitudes:  do 29 de abril ao 28 de maio mediante a aplicación web "PremiosEdu".

Neste ano outórganse un máximo de 20 premios cunha dotación de 1.000€  para cada un deles. As persoas que obteñan este premio estarán exentas do pagamento da matrícula no primeiro curso de estudos superiores nun cntro público (nunha única ocasión).

Requisitos: ter unha nota media no bacharelato de mínimo 8,75 e superar unha proba

Realización da proba: o día 19 de xuño de 2024. Terá lugar na provincia que o alumno/a cursou bacharelato.

Pinchar aquí para acceder ao resumo