« Maio 2021 »

Escóitanos durante o confinamento

Calendario e modelos de reclamacións para ESO e Bacharelato

Na seguinte circular 2/2021 podedes atopar o calendario e os modelos de reclamacións das cualificacións obtidas en Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato para o curso 2020/21.

Calendario de Exames Extraordinarios de Maio 2021 Adultos

Exames Extraordinarios 1º ESO e 3º ESO Adultos

Ámbito

Científico-Tecnolóxico

Óscar Arias

Mariluz Núñez

Isabel Rodríguez

Purificación Pérez

Luns 10

Martes 11

Mércores 12

Xoves 13

Actividade: Tus finanzas, tu futuro

Durante o mes de abril, o alumnado de 1º FPB de Servizos Administrativos participou na actividade online Tus finanzas, tu futuro impartida por Jorge Vázquez de ABANCA dentro do programa de Educación Financiera da Junior Achievement

Faloulles aos alumnos da importancia do aforro, do consumo responsable e da seguridade á hora de operar pola rede. Conceptos como o desenvolvemento sostible, necesidade ou capricho, phising xa forman parte do seu vocabulario.

foto activiades

Admisión alumnado ESO e BAC

Todo o alumnado da ESO e BAC que solicitou reserva ou admisión para o vindeiro curso 2021/22 está admitido.

Horarios 3º trimestre para os 2º cursos de Ciclos Formativos

Están publicados os novos horarios para o alumnado de 2º curso de Ciclos Formativos para o 3º trimestre deste curso.

Concesión da Carta Erasmus+

A Comisión Europea ven de conceder a Carta Erasmus de Educación Superior ao IES Gregorio Fernández, o que permitirá que durante o  período 2021-2027 o alumnado dos Ciclos Formativos de Grao Superior do noso Centro poidan realizar o período de prácticas (FCT) en empresas da Unión Europea.

Animamos a todo o alumnado dos Ciclos Superiores de F.P. do noso Instituto a participar na iniciativa Erasmus+ e a solicitar  a súa participación no mesmo.

Calendario das probas extraordinarias de Ciclos Formativos

No taboleiro do centro e máis no taboleiro virtual está o calendario das probas extraordinarias dos módulos pendentes de 1º curso e dos módulos de 2º curso con perda do dereito á avaliación continua de Ciclos formativos.

Videoconferencia virtual Prácticas remuneradas FUAC

O venres 12 de febreiro tivo lugar no noso IES unha videoconferencia virtual para coñecer o programa de prácticas remuneradas organizadas pola Fundación Universidade da Coruña (FUAC) e dirixidas ao alumnado de Ciclos formativos. Concretamente, contamos coa participación de Nuria Babío da Área de emprego da FUAC, quen achegou este tipo de prácticas aos nosos alumnos e alumnas de FP.

Podedes consultar máis información en www.fundación.udc.es

videoconferencia virtual prácticas remuneradas