Novo premio á nosa alumna Isis Acea

Novo recoñecemento para a alumna do IES Escolas Proval, Isis Acea, co gallo do 25 de novembro: Día Internacional contra a violencia de xénero, pola súa ilustración “A realidade ten dúas caras, non che deixes enganar polas apariencias”.

Logo de ser galardonada recentemente en certames de debuxo escolar como no concurso de carteis organizado pola Consellería de Sanidade coa Axencia de Doazón de Sangue, Órganos e Tecidos, ou de tere acadado o premio á creatividade no concurso “Escola no Camiño”,  organizado por Faro de Vigo, Xunta de Galicia e Xacobeo, agora Isis volve ver recoñecido o seu talento artísitico nesta campaña contra a violencia machista promovida pola Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade coa Secretaría Xeral de Igualdade.