Intercambio Montbéliard - Lycèe G. Tillion

Visita do alumnado do Lycée Germaine Tillion de Montbèliard

Do 12 ao 19 de maio recibimos a visita do alumnado do Lycée Germaine Tillion de Montbèliard que participou nun intercambio de estudos cos nosos alumnos. No noso centro asisten ás aulas, ademais de participar en diferentes actividades organizadas polo departamento de francés. Un dos lugares de referencia para fotografiarse, a nosa biblioteca histórica.

Intercambio de estudios co Lycée Germaine Tillion de Montbéliard

Un grupo de 14 das nosas almunas e alumnos de francés de 3º da ESO están a realizar durante estes días un intercambio de estudios co Lycée Germaine Tillion de Montbéliard, no noreste de Francia. Alí son acollidos por familias locais cuxos fillos nos visitarán en Compostela o próximo mes de maio.
Ademais de participar nas aulas e tarefas organizadas polo centro receptor os nosos alumnos están a realizar diversas actividades que lles axudan a comprender a realidade social e cultural do lugar; unha delas foi a visita ao Museo Peugeot, unha das referenciais industriais da rexión do Franco Condado. Tamén puideron visitar a cidade de Besançon, cuxa ciudadela alberga entre outros a o Museo da Resistencia e da Deportación, espazo sobre o que os alumnos teñen que traballar nas clases de francés e de historia.
A viaxe tiña reservada unha sorpresa, a coincidencia co inicio da xira das Tanxugueiras, que arrancou precisamente no Teatro de Montbéliard, concerto ao cal amablemente nos invitou o Liceo Germaine Tillion, e no que dúas das nosas alumnas se converteron en protagonistas ao ser convidadas por Aida, Olaia e Sabela a subir a bailar ao escenario. Despois puidemos falar con elas e sacarnos algunhas fotos.
A piques xa de rematar esta viaxe, que forma parte do programa EduExchanges da Xunta de Galicia, queremos agradecer a colaboración constante das familias das nosas alumnas e alumnos, e por suposto a xenerosidade das familias anfitrioas e do centro receptor, en especial a Charléne, profesora de español que tanto nos facilita as cousas.