Admisión alumnado

Admisión do alumnado para o curso 2024-25

De seguido, ofrécese información e documentación relativa á admisión do alumnado no IES Arcebispo Xelmírez I, para o curso 2024-25:

1. Prazas vacantes
  2. Prazos de admisión
  3. Baremo de admisión
  4. Criterio complementario do centro
  5. Renda anual per cápita da unidade familiar - IPREM 2022

Como determinar que instituto lle corresponde ao seu fillo/a segundo o seu lugar de residencia- Áreas de Influencia

Premendo na seguinte ligazón, e accedendo ao apartado "4. Áreas de influencia" pode consultar que centro lle corresponde ao seu fillo/a en función do seu lugar de residencia (centro adscrito).

Achegamos esta imaxe ilustrativa dunha consulta: neste caso o alumno/a reside en Rúa das Galeras, 15 e, tras premer en "buscar", a aplicación indica que o centro adscrito é o IES Arcebispo Xelmírez I.

Admisión alumnado: normativa, prazos de solicitude e normas de presentación de instancias

No seguinte documento poden consultar a normativa do proceso de admisión de alumnado, así como os prazos de solicitude, as normas de presentación de instancias e calendarios.