MENÚ COMEDOR- MAIO 2024

LISTA ADMITIDOS/AS CURSO 2024-2025

Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión, para o vindeiro curso escolar 24-25, informamos que todo o alumnado que solicitou praza neste centro foi admitido

listaxe de admitidos e admitidas pode consultarse no taboleiro de anuncios,  situado no interior do edificio escolar.

Lembramos quedo 20 ao 30 de xuño, as familias deberán pasar polo centro para a formalización de matrícula.

MENÚ COMEDOR- ABRIL 2024

MENÚ COMEDOR- MARZO 2024

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

NORMATIVA

O proceso de admisión está regulado na seguinte normativa:

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado e a Orde do 21 de outubro de 2022.

PRAZAS OFERTADAS POLO NOSO CENTRO

• 4º Infantil (3 anos): 40 prazas (6 para alumnado con NEAE).

• 5º Infantil (4 anos): 10 prazas.

• 6º Infantil (5 anos): 4 prazas.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

• Do 1 ao 20 de marzo.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

• Solicitude de admisión (modelo 550B) en impreso que facilita o centro ou a través da aplicación "admisiónalumnado": https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

• Fotocopia do libro de familia da folla do alumno/a.

• Fotocopia tarxeta sanitaria.

• Certificado médico.
  • Fotocopia do DNI da nai e pai ou titor/a legal.

• Fotocopia do DNI do alumno/a, en caso de telo.

• Certificado de convivencia expedido polo Concello e que acredite o domicilio dos membros da unidade familiar.

• De ser o caso, fotocopia do convenio regulador ou resolución de separación xudicial ou divorcio.
  • 2 fotografías tamaño carné.

• Permiso para actividades complemetarias e extraescolares.

• Cuestionario sobre a lingua materna.

• Opción sobre o ensino de relixión.

• Autorización uso da imaxe.

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN

• Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

• Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no taboleiro de anuncios do centro: 25 de abril.

• Publicación das listaxes definitivas no taboleiro de anuncios do centro15 de maio.

• Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño.

IMPORTANTE

• Cada alumno/a só poderá presentar unha única solicitude no centro educativo no que solicite praza en primeiro lugar.

• O alumnado que xa está escolarizado no centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, o centro de orixe.

• No caso de que exista máis demanda que oferta de prazas, será necesario presentar posteriormente a documentación xustificativa dos criterios alegados para o baremo.

MENÚ FEBREIRO 2024

BENVIDOS/AS AO CURSO 23-24

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 23/24 - CONCELLO DE VILALBA

O concello de Vilalba acaba de aprobar as bases reguladoras da convocatoria de axudas para adquisición de material escolar dirixida a Educación Infantil (3-6 anos), para o curso 2022/2024:

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 23-24

NORMATIVA

O proceso de admisión está regulado na seguinte normativa:

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado e a Orde do 21 de outubro de 2022.

PRAZAS OFERTADAS POLO NOSO CENTRO

• 4º Infantil (3 anos): 50 prazas (6 para alumnado con NEAE).

• 5º Infantil (4 anos): 10 prazas.

• 6º Infantil (5 anos): 20 prazas.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

• Do 1 ao 20 de marzo.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

• Fotocopia do Libro de Familia da folla do alumno/a.

• Fotocopia Tarxeta Sanitaria.

• Certificado médico.
  • Fotocopia do DNI da nai e pai ou titor/a legal.

• Fotocopia do DNI do alumno/a, en caso de telo.

• 2 fotografías tamaño carné.

• Permiso para actividades complemetarias e extraescolares.

• Cuestionario sobre a lingua materna.

• Opción sobre o ensino de relixión.

• Autorización uso da imaxe.

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN

• Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

• Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 25 de abril.

• Publicación das listaxes definitivas : 15 de maio.

• Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño.

IMPORTANTE

BENVID@S AO CURSO 2022-2023!

Informamos ás familias que as reunións xerais, coas respectivas titoras e titores, terán lugar na data e hora que se indican a continuación.

• 4º Infantil (3 anos): luns, 5 de setembro, ás 16:30 no patio de 3 anos.

• 5º Infantil (4 anos): luns, 5 de setembro, ás 17:00 no patio.

• 6º Infantil (5 anos): luns, 5 de setembro, ás 17:00 na aula.

curso escolar dará comezo o xoves, 8 de setembro.