BO VERÁN

O NOSO MÁIS SINCERO

AGRADECEMENTO A TODAS AS FAMILIAS, E EN XERAL, A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA E A ANPA

POLA SÚA INCONDICIONAL COLABORACIÓN, PRUDENCIA E EXEMPLAR COMPROMISO CON ESTE CURSO ACADÉMICO  TAN DIFERENTE PERO NON MENOS IMPLICADO NO PROCESO DE ENSINA-APRENDIZAXE DOS NOSOS NEN@S.

FINALMENTE DESEXARVOS DENDE A NOSA ESCOLA UN FELIZ E...

FESTA FIN DE CURSO 2020/2021

Rematamos o curso con FESTA RACHADA, xogos tradicionais, baile, paracaídas, colchoneta e merendola larpeira. O NOSO INMENSO AGRADECEMENTO A ANPA POR FACER REALIDADE O SOÑOS DOS MÁIS PEQUENOS.

FESTA FIN DE CURSO

Chegamos ao último día de cole e queremos despedirnos con alegría, diversión e un bo sabor de boca. Agradecer de novo a ANPA a súa aportación económica para poder festexar o fin de curso ao grande. Colchonetas, xogos e merenda especial estannos esperando.

NON FALTEDES!!!

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021/2022 - CONCELLO DE VILALBA

O concello de Vilalba acaba de aprobar as bases reguladoras da convocatoria de axudas para adquisición de material escolar dirixida a Educación Infantil (3-6 anos), para o curso 2021/2022.

• As axudas poderán destinarse a máscaras, mandilóns, mochilas, libros e demais material que figure nos listados dos centros escolares.
  • Axudas de entre 75 e 100 euros, dependendo da renda da familia.
  • prazo de presentación de solicitudes e documentación será do 21 de xuño ao 2 de xullo de 2021.
  • Os interesados/as deberán presentar tanto a solicitude como a documentación requirida, en tempo e forma, no Rexistro Xeral do Concello ou na sede electrónica.
  • As axudas que se concedan , publicaranse no taboleiro de anuncios do Concello.
  • Para descargar a solicitude e documentación premede no seguinte enlace: https://www.vilalba.gal/es/noticias/axudas-material-escolar-2021-2022/

O MAGO PEDRO BUGARÍN

O MAGO PEDRO BUGARÍN coa súa maxía conseguiu sorprender e sacar o sorriso non soamente aos máis pequenos senón tamén aos máis grandes. Foi un espectáculo moi divertido e realmente máxico!!!.

O CAMIÑO NORTE PASA POR VILALBA

O mércores pasado todo o cole fixo un treito do Camiño Norte dende a rúa Porta de Cima ata a ponte do río Magdalenano km 118. Finalmente tomamos o tentempé no muíño do Rañego para rematar a nosa andaina no cole.  Visitamos o albergue da Pedreiras, encantóunos, onde nos selaron a credencial, a tenda de alimentación Prestes que nos selaron e nos agasallaron cun paraugas de chocolate. Pasamos por diante da Torre dos Andrade, da igrexa Parroquial de Vilalba e empredimos de novo o camiño ata o noso destiño.

os nen@s de tres anos.

os nen@s de catro anos.

Os nen@s de cinco anos.

VILAESCOLAS VERÁN 2021

REVISTA ESCOLAR 2020/2021

FACEMOS PÚBLICA A REVISTA ESCOLAR, LEMBRANDO AS ACTIVIDADES E OS MELLORES MOMENTOS  QUE COMPARTIMOS COS  VOSOS NEN@S.

DESEXAMOS QUE A DISFRUTEDES!!!

O QUE NON SE VIU NOS BOLECHAS

Publicamos o vídeo montado de todo o que achegamos ao PROGRAMA DOS BOLECHAS e que finalmente non se viu. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!!.

INÍCIASE O FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

Hoxe é o primeiro día que comeza a funcionar con normalidade o

COMEDOR DA NOSA ESCOLA

xestionado polo concello de Vilalba.