"UN CLIC PARA EL COLE"

Un "CLIC PARA EL COLE" é unha iniciativa de AMAZON para centros educativos que imparten ensinanzas non universitarias (2º ciclo de Educación Infantil, Primaria, Secundaria e Formación Profesional).

Cada vez que fagades unha compra en amazon.es, AMAZON donaranos unha porcentaxe do voso gasto ao noso centro, en forma de crédito virtual, para utilizar na compra de material que necesitemos para a escola.

¿QUE TEDES QUE FACER PARA APOIAR AO NOSO CENTRO COAS VOSAS COMPRAS?

1. Entrade na páxina: www.unclicparaelcole.

2. Iniciade sesión co voso nome de usuario e contrasinal de AMAZON.

3. Elexide o centro educativo ao que a ides apoiar: "EEI DE VILALBA".

4. Agradecemos a difusión desta iniciativa entre os vosos amigos e familiares para que colaboren connosco.

MÁSCARAS ENTREGADAS POLO CONCELLO

Dende a nosa escola queremos agradecer ao CONCELLO DE VILALBA o agasallo das máscaras para os nen@s. MOITAS GRAZAS!!!

PLAN DE ACOLLIDA NO CURSO 2020/2021

Este documento foi elaborado en base as instrucións do 20 de Xullo de 2020, da Dirección Xeral de educación, Formación Profesional e Innovación educativa, co fin de facilitar a incorporación do alumnado afectado pola suspensión da actividade lectiva presencial durante o curso 2019/2020.

PLAN DE CONTINXENCIA

Segundo o protocolo de adaptación ao contexto da Covid 19, nos centros de ensino non universitario os centros de Galicia para o curso 2020/2021 elaborarán un "PLAN DE CONTINXENCIA", no que se establecerán as medidas no caso de suspensión da actividade lectiva, as medidas para facer efectivo o ensino a distancia e as medidas de reactivación do actividade presencial, de conformidade coas instruccións da autoridade sanitaria.

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 CURSO 2020/2021

Adxúntase o plan de adaptación no que se recollen as medidas individuais e colectivas que adoptará o centro, a xestión no caso de abrocho, o uso dos diferentes espazos e material de proteccion empregado. Son directrices hixiénico-sanitarias marcadas polo protócolo dictado da Conselleria de educación.

BENVIDOS E BENVIDAS AO CURSO 2020/2021

Informamos ás familias que as reunións xerais, coas respectivas titoras, terán lugar a vindeira semana. Rogamos puntualidade e a asistencia dunha única persoa por familia. Os/as asistentes deberán traer bolígrafo.

As reunións, celebraranse no seguinte horario:

• 4º Infantil (3 anos): martes, 8 de setembro, ás 17:00.

• 5ºA Infantil (4 anos): martes, 8 de setembro, ás 16:00.

• 5ºB Infantil (4 anos): martes, 8 de setembro, ás 18:00.

• 6ºA Infantil (5 anos): mércores, 9 de setembro, ás 16:00.

• 6ºB Infantil (5 anos): mércores, 9 de setembro, ás 18:00.

Seguindo instruccións da Consellería de Educación, o curso escolar comezará o xoves 10 de setembro para o alumnado de 4º e 5º de Infantil (3 e 4 anos) e o venres 11 de setembro para o alumnado de 6º de Infantil (5 anos).

FELIZ VERÁN!

REVISTA ESCOLAR "A CARRILANA DAS NOVAS"

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR - CONCELLO DE VILALBA

O concello de Vilalba vén de aprobar as bases reguladoras da convocatoria de axudas para adquisición de material escolar dirixida a Educación Infantil (3-6 anos), para o curso 2020/2021.

O prazo de presentación de solicitudes e documentación será do 25 de xuño ao 8 de xullo de 2020.

As bases están xa publicadas no BOP Núm. 141 do sábado, 20 de xuño de 2020 (páxina 11).

AQUÍ VAI A SORPRESA!!!

Dan as 12:00!!! Chegou a hora!!!

Agardamos que vos guste e que pasedes un anaco divertido.

Picade na imaxe para acceder a nosa SORPRESA.