Paradela

Bo Nadal!

Aínda que nos queda o día de mañá por gozar, hoxe xa empezamos a despedir o ano cunha mañá chea de sorpresas. Grazas compañeiro por este vídeo tan espectacular. Con el damos por finalizado un primeiro trimestre cheo de moitas emocións.

Preme sobre a imaxe

Felices Festas a todas e todos! Vémonos á volta!

Semana do 25N

Ao longo desta semana estivemos conmemorando o Día internacional contra a violencia de xénero, e que mellor forma de facelo co noso alumnado de Educación Infantil que a través de contos, como “Maruxa” de Eva María Mejuto Rial, “Nos tratamos bien” de Lucía Serrano e/ou “O libro dos porcos” de Anthony Browne; conto que sorteou a ANPA entre os nenos e nenas de cada aula do CRA pola súa participación nun mural para o 25N “Que ninguén che corte as ás”, e que está exposto no Multiusos do Concello de Meis.

Pero ademais tamén quixemos deixar a mesma mensaxe na nosa escola a través da pegada das nosas mans, todas unidas contra a violencia de xénero, e que poderán ver nas ventás da aula de Paradela.

Preme sobre a imaxe

Pouco máis podemos dicir desta xornada salvo que oxalá chegue o día onde non teñamos nada que conmemorar.

Nós seguiremos educando en igualdade día tras día. E como dixo María Montessori: "Sementade nas nenas e nenos ideas boas, aínda que non as entendan; os anos encargaranse de descifralas no seu entendemento e de facelas florecer no seu corazón”.

O outono: a festa das follas!

O outono é época de recoller colleitas, por iso, grazas ás nosas familias, as nosas mesas de experimentación estiveron protagonizadas por un produto estrela desta estación do ano: o millo!

Debullamos, transvasamos e experimentamos moitísimo para seguir fortalecendo as nosas mans; e tamén saímos ao patio para ver, tocar, oír e cheirar o outono, recollendo follas para preparar unha mañá de xogo!

Todo isto sen esquecer o noso tradicional Magosto! Grazas a todos e a todas por compartir con nós esta festividade e seguir sumando momentos xuntos!

Benvido outono!

A principios deste mes enviamos unha nota ás nosas familias pedindo que nos trouxesen algúns "tesoritos de outono" para realizar unha e mil propostas durante as próximas semanas con todos eses elementos. Pero para poder utilizalos, antes de nada tiñamos que clasificalos, o que nos permitiu seguir desenvolvendo as nosas habilidades lóxico-matemáticas e avanzar na adquisición de novo vocabulario. Proposta sinxela, pero moi enriquecedora, ou non?

Preme sobre a imaxe

Ademais de propostas de libre circulación -con aforo- polos diferentes espazos de aprendizaxe da aula, onde teñen actividades sinxelas para que poidan levalas a cabo de maneira autónoma. Xa son uns expertos!

E, finalmente, unha proposta onde nenos e nenas puideron experimentar coas diferentes cores desta estación e que usaremos para decorar a nosa entrada da escola.

Como dixo Paolo Crepet: "Unha boa escola é aquela na que o neno entra limpo e volve a casa sucio. Quere dicir que xogou, divertiuse, pintouse a si mesmo, utilizou os seus propios sentidos e entrou en contacto físico e emotivo con outros".

Samaín con luz negra

Esta mañá apagamos as luces, pechamos as cortinas e... Fíxose a maxia!

Terriblemente delicioso...

Ambiente de Samaín, disfraces, photocall, música e un obradoiro de cociña previo á merendola que fixemos cos nosos compañeiros e compañeiras.

Propostas terroríficas!

Por aquí deixámosvos os recunchos terroríficos dos que puideron gozar os nenos e nenas durante o Samaín.

Ademais, tamén puidemos gozar dun obradoiro de adornos coa colaboración das nosas familias, que rematou cunha merendola cortesía do noso compañeiro L., xa que nos trouxo unhas galletas caseiras con motivo do seu santo, e tamén da nai de M. e S., xa que nos preparou un biscoito para adozar esta xornada tan especial.

Moitas grazas a todos e a todas, sen dúbida foi un gran día!

Lembranzas do verán

Este ano iniciamos o curso compartindo cos nosos compañeiros e compañeiras algunhas das aventuras que vivimos durante o verán: reencontros familiares, visita a museos, a acuarios, ao zoo... , tardes de praia, de piscina... E que mellor maneira de facelo que en compañía das nosas familias que conseguiron transportarnos a eses recordos a través da vista, coa observación de diferentes fotografías; do gusto e do olfacto, coa degustación de doces caseiros; do oído, coa lectura de contos, e do tacto, coa manipulación de cunchas, pedras... e un experimento para crear area!