Actividades biblio

A BIBLIOTECA DE RABUÑOSO EN TWITTER

Consulta as actividades da biblio, así como novidades, avisos, axenda cultural... no noso Twitter:  https://twitter.com/cra_meis

A COUSA DA FRAGA

CON ESTE VIDEO DO NOSO RABUÑOSO E O SEU NOVO AMIGO COMEZAMOS O PDI SOBRE OS ANIMAIS

POSTAIS DE NADAL 2020 PARA RABUÑOSO E MÁXICA

Máxica e Rabuñoso quedaron tan impresionados coas postais de Nadal que lles mandastes, que quixeron que as colgaramos nas paredes da biblioteca, para que todo o mundo que vaia poida apreciar as vosas obras de arte. Vide velas á volta das vacacións! Grazas aos nenos e ás nenas do CRA, e tamén ás familias! Aquí vos deixamos algunhas fotiños:

Lembrade que no noso PINTEREST podedes ver os libros novos que se van mercando para a biblio, e outros moitos máis que xa temos de antes. Tamén os libros para nais e pais, que as familias poden levar en préstamo para casa.

E non esquezades que tamén temos TWITTER!

Bo nadal!!

POSTAIS DE NADAL

Hai uns anos, os nenos e as nenas do CRA deseñaron na casa unhas postais chulísimas para felicitar o Nadal e o Aninovo a Rabuñoso. Mirade que bonitas quedaran:

Este curso queremos retomar esta actividade tan fermosa. Para iso levades unha cartolina branca que podedes dobrar en forma de postal ou deixala enteira, e debuxar nela, pintar, decorar como vos guste, recortar, pegar... E deixar unha mensaxe para Rabuñoso, ou tamén para Máxica, para os vosos compañeiros e profes...

Despois expoñeremos todas as postais na biblioteca, para que as poidades ver cada vez que vaiades coller contos os mércores pola tarde (16:00-18:00).

Bo Nadal a todo o alumnado e familias do CRA de Meis!!

FUME, unha curta colaborativa de Magosto

Fume é unha curta colaborativa argallada para crear un relato entre tódalas escolas do CRA, co fin ultimo de poder celebrar o Magosto todos xuntos este ano, como viña sendo habitual, e na que non podía faltar unha adaptación teatral dalgún dos nosos contos favoritos! Desta volta con Rabuñoso e Máxica como protagonistas e co noso alumnado como peza fundamental na resolución da trama.

Este Magosto quixemos homenaxear a aqueles contos que representamos en anos pasados (A bruxa regañadentes, A figueira de Pelos Tortos, O Papón, Corre, corre cabaciña...) tan significativos para as nosas nenas e nenos do CRA.

PSICO NA CASA: OS XOGOS OLÍMPICOS

NOS SEGUINTES VIDEOS ATOPAREDES A SERIE DOS XOGOS OLÍMPICOS FEITA POLO ALUMNADO DE XUNTANZAS XUNTO CAS DIFERENTES PROPOSTAS DE PSICO NA CASA, RELACIONADAS CON CADA EPISODIO.  NON DEIXEDES DE MOVERVOS!

AS AVENTURAS DE RABUÑOSO E MÁXICA NOS XOGOS OLÍMPICOS: EPISODIO 1

EPISODIO 2: RABUÑOSO E A NATACIÓN:

- ACTIVIDADE NATACIÓN NO SALÓN:

-  ACTIVIDADE DE ATENCIÓN PLENA:

EPISODIO 3: A ESCALADA

- ACTIVIDADE DE IOGA:

EPISODIO 4: UN MAREO ARTÍSTICO

- ACTIVIDADE DE XIMNASIA RÍTMICA:

EPISODIO 5: A FINAL

Exper-i-ciencia

A nosa biblioteca non é só un espazo onde poder ler e levar libros, é un laboratorio creativo de aprendizaxes onde experimentamos, investigamos e debatimos e dialogamos. Un espazo aberto onde recibimos a persoas con moito que contar, coma Susana Calvo, científica do CSIC que veu ao noso Maker Espace de Paradela acompañada dos seus fascinantes bechos como parte do proxecto Exper-i-ciencia.

AS AVENTURAS DE MÁXICA E RABUÑOSO NOS XOGOS OLÍMPICOS TOKIO

Rabuñoso e Máxica son os fantásticos gatos do CRA de Meis cos que vivimos centos de aventuras ao longo do curso. Desta volta lévannos ao Xapón onde viviremos unha aventura olímpica.