EXCURSIÓN A PALOS DA FRONTERA

O pasado día 23 de abril, unha excursión de 67 alumnos do colexio e 4 profesores saiamos cara a Palos da Frontera para asistir á entrega da medalla de oro de Palos á Vila de Baiona.

Os alumnos participantes no coro do colexio asistiron ao acto de entrega de medallas e ao rematar o acto deleitaron a todos cun pequeno concerto.

Foi unha viaxe moi intensa, xa que durante o mesmo poidemos visitar as replicas das tres Carabelas que sairon de Palos o 3 de agosto de 1492 rumbo ao Novo Mundo.

Moi cerca de alí, descubrimos o Monasterio da Rábida, onde o Prior e o ecónomo da órde explicaronnos como foron as semanas previas ao gran viaxe de Colón.

Pola tarde visitamos a aldea do Rocío.

O sábado, despois do concerto poidemos achegarnos ata Sevilla engalanada pola Feria de Abril.

En fín unha experiencia inolvidable para tod@s!!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Se queredes ver máis fotos da viaxe preme na imaxe.