SOLICITUDE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2024/25
Prazo de presentación de solicitudes de admisión: Do 1 ao 20 de marzo
Prazo de achega de documentación para xustificar os criterios alegados na solicitude: ata o 9 de abril (10 días hábiles)
Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: 25 de abril
Prazo de reclamación contra as listaxes provisionais: ata o 2 de maio (5 días hábiles)
Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: 15 de maio
Prazo para formalizar a matrícula: do 20 ao 30 de xuño
Podedes entregar a solicitude de admisión das seguintes formas:
-
Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro
-
Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica
-
Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR
|
CRITERIO COMPLEMENTARIO DE ADMISIÓN: Domicilio familiar na área de influencia do centro
Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro que se solicite en primeiro lugar
Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
Adxunto | Tamaño |
---|---|
Anexo I Admisión.pdf | 555.93 KB |
ED550B-G-20222023.pdf | 1.31 MB |