1º Curso, 3º Curso, 6º Curso, blog skills, Celebramos!, Ed. infantil, Escolares, Games, Good Job, Historias da nosa aula, Inglés, Medio Ambiente, Música, O souto dos Laretas, Obradoiro das Letras, PALE, Recunchos

Peche da escola polo Coronavirus

Seguindo a Resolución do 12 de marzo do 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza pola que se lle da publicidade ao Acordo do Consello da Xunta de Galicia, do 12 de marzo de 2020, polo que se aproba o Protocolo de actuación para o persoal empregado público da Administración da Xunta de Galicia en relación co coronavirus COVID-19 os centros educativos suspenden todo tipo de actividades lectivas e complementarias reguladas en todos os centros de ensino non universitario dende o día 16 de marzo ata o día 29 de marzo do 2020.

O profesorado do Ceip Saco e Arce colgará nesta páxina web as actividades de reforzo para o alumnado de Educación Primaria, que podedes consultar nos seguintes vínculos (facendo click no nome):

QUEDA NA CASA!

REFORZO

Aula Virtual 5º E Infantil

Boas familia.

Estamos dándolle os últimos retoques á aula virtual, para empregar en caso de necesidade.

irémosvos informando.

Un saúdo

Primeiro resultado dos Dados "creacontos"!!

Este é o primeiro exemplo do resultado de empregar uns Dados Creacontos. E vos?? Animádesvos?

DÍA DE ROSALÍA 2019

...E NÓS SEGUIMOS CÓS TRABALLOS EN EQUIPO , E  ASÍ EN MOI BOA COMPAÑÍA COS NOSOS COMPAÑEIROS DE 4º EP, CONMEMORAMOS UN ANO MÁIS O DÍA DA NOSA BENQUERIDA ROSALÍA. FIXEMOS CALIGRAMAS COS POEMAS DE ROSALÍA. FOI UNHA INTERESANTE EXPERIENCIA: DEBUXAR, RECITAR, RIR, APRENDER...

MaGoStO 2018!!

@s elefantiñ@s de 4° de Educación Infantil!!

Cada vez sabemos máis cousiñas dos caracois!!

Chegou o día do MEDO!!

Encántanos o Samaín!!