4º Curso

A Prehistoria!!

Caligramas!!

As nosas piasaxes!!

As receitas da Corentena!!

4º EP- CURSO 2018/19

CHEGAN AS VACACIÓNS E CON ELAS O FINAL DO CURSO.DISFRUTADE MOITO DO VERÁN E PARA O PRÓXIMO CURSO UN NOVO COMENZO PARA TODXS. FOI UN PRACER ESTAR CONVOSCO E SEMPRE ME ATOPAREDES NO CAMIÑO DISPOSTA PARA VÓS.

BIQUIÑOS PARA TODXS!

DÍA DE ROSALÍA 2019

...E NÓS SEGUIMOS CÓS TRABALLOS EN EQUIPO , E  ASÍ EN MOI BOA COMPAÑÍA DOS NOSOS COMPAÑEIROS DE 3º EP, CONMEMORAMOS UN ANO MÁIS O DÍA DA NOSA BENQUERIDA ROSALÍA. FIXEMOS CALIGRAMAS COS POEMAS DE ROSALÍA. FOI UNHA INTERESANTE EXPERIENCIA: DEBUXAR, RECITAR, RIR, APRENDER...

SEMANA DA CIENCIA 18

OS CIENTÍFICOS DE CUARTO

A ciencia vai asociada á investigación, á experimentación e ao coñecemento.
 A programación da SEMANA DA CIENCIA na nosa  Biblioteca Escolar ,foi unha boa oportunidade para achegarnos á práctica e á divulgación científica dun xeito ameno e divertido.

Fascinóunos o poder facer de  científicos e aquí vai unha pequena mostra da nosa experiencia científica.
PREME PARA VER OS VÍDEOS

INICIANDO UN NOVO CURSO

BENVIDAS/OS AO NOVO CURSO ESCOLAR  2018-2019

Comenzamos con moita ilusión porque temos moitas cousas novas que aprender e compartir.

Haberá moitas sorpresas!

Moi bo curso para vós.

UN SAMAÍN DE CINE-4ºEP - 2017

Resultado de imaxes para samaín gif