ANPA

DIRECTIVAS ,TIVO QUE ADQUIRIR LIBRO DE SOCI@S E LIBRO DE CONTAS PRA EMPEZAR

DENDE CERO ,CO CAL SÓ SE RECOÑECE COMO SOCI@S OS INSCRITOS NISTE CURSO

2020/2021

DENTRO DO PRAZO QUE FOI SINALADO.

( FINIQUITADO O 31-10-2020)

UN SAÚDO

A XUNTA DIRECTIVA

COMUNIDADE EDUCATIVA CEIP SACO E ARCE TOEN

COMUNICASE A TODOLOS MEMBR@S DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP SACO E ARCE DE TOEN QUE O PRAZO PRA ASOCIARSE O ANPA DE FAMILIAS CERROUSE O DIA 31-10-2020 AS 00:00 H, CO CAL TODALAS INSCRIPCIONS OU INGRESOS QUE CHEGUEN DESPOIS DE ESTA DATA NON SE PODEN DAR POR VALIDOS , SOLICITANDO A QUEN SIGA FACENDO INGRESOS SE POÑA EN CONTACTO CA XUNTA DIRECTIVA MEDIANTE CORREO -E OU TLF .

UN SAUDO

A XUNTA DIRECTIVA

QUENES SOMOS

XUNTA DIRECTIVA

.PRESIDENTE:MANUEL ATRIO TABOADA

.VICEPRESIDENTE:IVÁN BARREIROS ALONSO

.SECRETARIA:ANA ÁLVAREZ GÓMEZ

.TESOUREIRO: JUÁN CARLOS GÓMEZ GONZALEZ

.VOCAIS: UXÍA PEREZ VAZQUEZ

ANA BELÉN FERNÁNDEZ RODRIGUEZ

FORMAS DE CONTACTO

.PRESENCIALMENTE: Solicitando cita previa a través do noso enderezo electrónico.

.ELECTRÓNICA: A través do seguinte enderezo electrónico anpaceipsacoearce@hotmail.com

.REDES SOCIAIS : Estamos a traballar na páxina.( avisaremos das novidades)

MEMBRO DO CONSELLO ESCOLAR EN REPRESENTACIÓN DA ANPA: ANA ALVAREZ GÓMEZ

Equipa directiva da AFA Saco e Arce

A AFA da escola está composta dende o ano 2018 por sete mulleres e nais de  alumn@s que decidiron dar o paso de pertencer a esta equipa, motivadas por crear vínculos próximos, sostén e participación entre toda a comunidade educativa. Facendo así, un pouco máis posible o feito de levar a cabo a idea de que a educación é un proceso transversal e que pertence ao conxunto completo de  alumn@s e as súas familias, mestras/es, persoal de limpeza, cociña, mantemento...

Todas as mulleres da directiva teñen perspectiva en xénero e perseguen atopar recursos que se acheguen a un modelo educativo constructivista, respectuoso, diverso, igualitario e o máis horizontal posible.

Para iso impulsarán a través de distintas ferramentas e canles, dinámicas participativas coas que poder crecer entre todos e todas. Achegando sementes que ofrezan o mellor acompañamento para a evolución das crianzas nun proceso vital tan importante como é a etapa do primario.

A Afa pretende unha comunicación accesible e efectiva a través de distintas vías;

Lista de difusión WhatsApp, Páxina Facebook, Correo Electrónico, Persoalmente sempre que así sexa posible e buzón de suxestións da escola.

Pax. Facebook: Afa Ceip Saco E Arce

Correo: anpaceipsacoearce@hotmail.com

Equipa directiva:

Rebeca Dóminguez Malingre

Iria Loisa Justo Fuentes

Conchi Pérez

Antía Pousa Pérez

Uxía Pérez Vázquez

Lucía Ordóñez Pérez

Vanessa Rodriguez Rellán

AFA

O pasado 23 de setembro de 2014 celebrouse a asemblea xeral extraordinaria que elixiu aos novos membros da ANPA:

Presidenta: Estefanía Atanes.

Vicepresidenta: Cristina Arias.

Secretaria: Patricia Rivero.

Tesoureira: Beatriz Vila.

Vogal: Laura Rey.

Ao inicio do curso 2015/2016 Laura Rey, deixa o posto de vogal por non dispor de tempo para adicar a asociación como membro da Xunta Directiva.

Confiando na vosa colaboración podedes enviarnos as vosas suxestións á nosa dirección de correo electrónico:

anpaceipsacoearce@hotmail.com

Tamén podedes encontrarnos en facebook: Anpa Ceip Saco e Arce