ANPA

PRESENTACIÓN DA NOVA XUNTA DIRECTIVA

O día 20 de novembro de 2021, tivo lugar a asamblea onde se elexiu a nova Xunta Directiva da AFA. As persoas integrantes desta Xunta Directiva somos:

Presidenta: María Monserrat García Bande

Secretaria: Pilar Alcántara Colomer

Tesoureira: Iria María Rodríguez Pérez

Vogal: Ana Belén Fernández Rodríguez

Vogal: Guillermo Valdés Villalón

A representante no Consello Escolar da AFA é Iria María Rodríguez Pérez, polo que, ela queda a disposición de todas as familias para calqueira trámite que queirades plantexar.

Para calqueira cuestión que queirades facernos chegar, inquedanzas ou solicitudes, podedes contactar con nós a través do enderezo de correo electrónico da asociación, que segue a ser o mesmo anpaceipsacoearce@hotmail.com.

Lembrar que en calquera momento se poden asociar novas familias. O proceso é moi simple, hai que enviar ao mail da asociación:

- folla de inscrición cuberta (documento adxunto)

- xustificante de pagamento da cuota anual (20€) na conta da asociación: ABANCA ES75 2080 5341 0130 4000 5338