Admisión de alumnado 2021-2022

INFANTIL  E PRIMARIA PARA O CURSO 2021-2022

Aplicación Admisionalumnado

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO

1. Reserva de praza no centro de orixe: do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

RESERVA DE PRAZA ALUMNADO 6º de primaria NO IES O COUTO. ANEXO I

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

2. Data do sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo.

3. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

4. Presentación da solicitude de admisión: 1-20 de marzo. ANEXO II

5. Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

6. Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

Todas as solicitudes foron admitidas para o curso 2021-2022

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITID@S

7. Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

8. Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño.

9. Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: 25 de xuño-10 de xullo.

10. Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1-10 de setembro».

Bo Nadal

Distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria

Distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria.

- Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 20-21.

- Deberán presentar solicitude as familias que non presentaron solicitude ou resultou excluída.

- Prazo ata o 23 de novembro.

- Listaxe provisional admitidos  //  excluidos. Taboleiro do centro

- Listaxe definitivo. Taboleiro do centro

Peche da escola polo Coronavirus

Seguindo a Resolución do 12 de marzo do 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza pola que se lle da publicidade ao Acordo do Consello da Xunta de Galicia, do 12 de marzo de 2020, polo que se aproba o Protocolo de actuación para o persoal empregado público da Administración da Xunta de Galicia en relación co coronavirus COVID-19 os centros educativos suspenden todo tipo de actividades lectivas e complementarias reguladas en todos os centros de ensino non universitario dende o día 16 de marzo ata o día 29 de marzo do 2020.

O profesorado do Ceip Saco e Arce colgará nesta páxina web as actividades de reforzo para o alumnado de Educación Primaria, que podedes consultar nos seguintes vínculos (facendo click no nome):

QUEDA NA CASA!

#QuedaEnCasa