PROGRAMA MUNICIPAL NATACIÓN ESCOLAR PARA 3º E 4º PRIMARIA

A través do Servizo Municipal de Deportes do concello da Coruña, ofertamos a actividade de natación para @s nen@s de 2º ciclo de Educación Primaria: 3º e 4º de primaria.

IMPORTANTE: PRAZO DE INSCRICIÓN DO 12 AO 23 DE SETEMBRO DE 2022

Luns 16:15 - 17:00 h na piscina municipal de Riazor.

Horario bus:
- Recollida 15:45 Horas - Lugar: Parada Bus Ronda de Outeiro. Comercio Eva
- Entrega 17:30 Horas - Lugar: O mesmo

@S NEN@S TEÑEN QUE ESTAR ACOMPAÑADOS POR UN ADULTO EN TODO MOMENTO ATA QUE SUBAN AO BUS, E CANDO BAIXEN.

Prezo

53,47 € todo o curso por participante.

A inscripción no programa inclue transporte gratuito para os participantes (dende a parada do bus da Ronda de Outeiro (Comercio Eva)) e cobertura sanitaria.

Duración do curso

Do 3 de outubro de 2022 ata finais de maio de 2023.

Número prazas: 20.

A inscrición e pago poderase realizar por orden de chegada, entregando a folla de inscrición debidamente cuberta na Piscina Municipal de Riazor.

Será necesario pedir cita previa no seguinte enlace:

https://citaprevia.coruna.gal/citaprevia/?idCliente=3 , DEPORTES - PALACIO DE LOS DEPORTES DE RIAZOR, Cita previa Deportes

MÁIS INFORMACIÓN PARA @S NAIS/PAIS

RECORDAMOS QUE PARA INSCRIBIRSE EN CALQUERA ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR QUE OFERTE A ANPA TEDES QUE SER SOCI@S DO ANPA