COMEZO ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Con obxecto de informarvos achega do estado actual das actividades ofertadas, enviamos un cadro resumen de cada un dos grupos, conforme ás inscricións recibidas.

De acordo aos criterios marcados, realizarase a actividade cando haxa un mínimo de 10 escolares. Con todo, co fin de favorecer novas inscricións e condicionado a poder alcanzar o número esixido, os grupos de 8 e 9 escolares comezarán igualmente a partir do 1 de outubro. En caso de non producirse novas altas o grupo causará baixa a partir de xaneiro.

IMPORTANTE: Tod@s @s nen@s entrarán e sairán por secretaría. @s nais/pais non poden entrar no centro. En secretaría os recollerán @s monitor@s.

Para a actividade de patinaxe e prepatinaxe será necesario levar os patíns e proteccións. Poden ser patíns en liña ou de patinaxe artística. Non se poden levar patíns de plástico.

As familias que desexen inscribir @s nen@s e ainda non realizasen a inscrición, deberán solicitalo no correo electrónico inscripcionesprogramaslecer@fedapascoruna.org ou nos teléfonos 649 055 939 e 698 158 503 en horario de 10 a 14 h e de 15 a 18 h.