Admisión 2011-2012


7. PRAZO DE MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO. DOCUMENTACIÓN NECESARIA
  • Sobre de matrícula (recoller na secretaría do centro a partir do 14 de xuño)
  • 3 fotografías tamaño carné
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • Fotocopia do libro de vacinas
  • Certificado médico (non ten por que ser oficial)
  • 1 sobre pequeno co nome, dirección e un selo pegado (só para nenos de 3 anos)
  • O PRAZO DE MATRÍCULA É DO 20 AO 30 DE XUÑO EN HORARIO DE 10:00 A 13:00.

 6. ALUMNADO ADXUDICADO POLA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN
 

5. LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS. 11/05/2011 
MOI IMPORTANTE: Debido a unha reclamación presentada perante a Xefatura Territorial de Educación, prodúcense cambios nas listaxes definitivas de admitidos e excluídos de 3 anos.

Estas listaxes poderán ser obxecto de recurso de alzada ante o titular do Departamento Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, no prazo de UN MES contado desde o día seguinte ao da súa publicación.

MOI IMPORTANTE: Os alumnos admitidos deberán facer a MATRÍCULA do 20 ao 30 de XUÑO. O non facelo implicará a perda da praza.


4. LISTAXES PROVISIONAIS E PRAZO DE RECLAMACIÓNS. 29/04/2011

Listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Prazo de reclamación 5 días (do 2 ao 6 de maio).

O mércores 11 de maio publicaranse as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido no taboleiro de anuncios do centro así como nesta páxina web.


3. PRAZAS E SOLICITUDES. Actualizado a 31/03/2011

 

 
NIVEL    VACANTES
RESERVA (*) TOTAL   SOLICITUDES
4º EI (3 ANOS) 66  9  75 86
5º EI (4 ANOS) 1
  1 4
6º EI (5 ANOS) 2 2 1
1º EP 0 0
0 3
2º EP 0       0 0
3º EP 0 0 2
4º EP 2 2 1
5º EP 0 0 2
6º EP  0 0 0
TOTAL   80 99
* Estas 9 prazas están reservadas para a súa posible adxudicación por parte da Comisión de Escolarización a alumnado con Necesidades Educativas Especiais.

2. DOCUMENTACIÓN

 

 

NI

 


1. PRAZOS 
  1. Do 1 ao 15 DE FEBREIRO: Reserva de praza para o centro de adscrición (só para alumnos/as de 6º que se adscriban ao IES Rosalía de Castro).
  2. 1 de MARZO: Publicación das vacantes que hai no centro.
  3. 1 de MARZO: Sorteo público na Consellería para determinar a orde de preferencia nos casos de empate. VER RESULTADO DO SORTEO.
  4. Do 1 de MARZO ao 31 de MARZO: Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia do libro de familia ou do DNI. Pódese presentar xa a documentación xustificativa (ver punto 5).
  5. Do 1 ao 20 de ABRIL: Presentación de documentación xustificativa (só en caso de que houbera máis solicitudes que prazas ofertadas).
  6. Antes do 30 de ABRIL: Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (pódese reclamar nos 5 días seguintes).
  7. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Delegado Provincial no prazo de un mes).
  8. Do 20 ao 30 de XUÑO: Formalización da matrícula dos alumnos/as admitidos. 

O xoves 17 de marzo ás 17:00 horas celebrarase neste centro unha reunión informativa, na que o Director explicará o funcionamento do centro e mostraralles as instalacións, respondendo todas as dúbidas que poidan ter.