Admisión 2022-2023

6. PRAZO DE MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO. 20 A 30 DE XUÑO

A documentación poderá descargarse nesta web ou recollerse na secretaría do centro a partir do 15 de xuño.

5.  PUBLICACIÓN DAS LISTAXES

LISTAXES DEFINITIVAS. 10 DE MAIO

Segundo o recollido nas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso académico 2022-2023, a consulta por parte das familias das listaxes provisionais e definitivas só se poderá realizar de forma:

• PRESENCIAL no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar, ou
  • NON PRESENCIAL única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.
LISTAXES PROVISIONAIS. 20 DE ABRIL

4. OFERTA DE PRAZAS 2022-2023. SOLICITUDES DO 1 AO 21 DE MARZO

• As vacantes definitivas en cada un dos niveis publicaranse antes do 1 de marzo.
  • O número de solicitudes presentadas irase actualizando a diario.
  • Horario de oficina durante o proceso: Luns a venres de 08:30h a 14:00h, martes de 16:00h a 19:00h.
NIVEL    VACANTES
RESERVA (*) TOTAL   SOLICITUDES
4º EI (3 ANOS) 75 9 75 64
5º EI (4 ANOS) 7   7 6
6º EI (5 ANOS) 0 0 1
1º EP 0 0 0 4
2º EP 3   3 4
3º EP 0 0 0
4º EP 5 5 6
5º EP 3 3 3
6º EP 0 0 1
TOTAL 93 9 93 89
  • Niveis a baremar. Entrega de documentación do 25 de marzo ao 7 de abril.
  • Solicitudes provisionalmente admitidas.
  • Reserva(*): Prazas reservadas para alumnado con NEAE. Aquelas non solicitadas acumularanse á quenda ordinaria.
3. CENTRO DE ADSCRICIÓN: RESERVA NO IES ROSALÍA DE CASTRO

LISTAXE DEFINITIVA: TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO

2. LEXISLACIÓN, AVISOS E INFORMACIÓN XERAL

XEOPORTAL CONCELLO SANTIAGO

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS XESTIONADOS POLA ANPA

1. CALENDARIO DO PROCESO E PRAZOS

• LETRAS DE DESEMPATE. "VU" para o 1º apelido e de continuar o empate "AZ" para o 2º apelido.

• VACANTES. ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación das vacantes que hai no centro.

• SOLICITUDES. 1 a 21 de MARZO.
  • Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a. (Tamén se poderá entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo)
  • A solicitude será única segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

Nos casos anteriores a instancia deberá ser entregada no centro e no prazo indicado.

• Cubrir a solicitude on line e asinala en Sede Electrónica:

• DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA.  10 días hábiles a partires dos dous días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

• LISTAXES PROVISIONAIS. ANTES DO 25 DE ABRIL  Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Poderanse formular reclamacións contra as listaxes no prazo de 5 días contados desde o seguinte ao da súa publicación.

• LISTAXES DEFINITIVAS. ANTES DO 15 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas procédese á publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido. Contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo dun mes.
  • MATRÍCULA. 20 A 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula dos alumnado admitido